Ik wil wellicht even een loep werpen op de buttercreams en heavenly dingies. Je hoort nog van mequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan overigens eind augustus bij de Engelse Lush bestellen. Wie wil aanhaken bij deze bestelling moet maar even een gil per email (staat in profiel) geven.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
maar opmerkingen/vragen enz. zijn altijd welkom !
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef noekje het volgende:
Ik weet dat het met kerst te verkrijgen is maar aangezien het grote sinterklaasboek met sinterklaasaanbiedingen ook eind augustus komt dacht ik,'ik vraag het even'.
Is goed, mop!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil wellicht even een loep werpen op de buttercreams en heavenly dingies. Je hoort nog van me
hmm, ik zal eens gaan kijken wat voor leuke dingen ze daar dan allemaal hebben...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Anitra en ik gaan overigens eind augustus bij de Engelse Lush bestellen. Wie wil aanhaken bij deze bestelling moet maar even een gil per email (staat in profiel) geven.
Kane-fan Lush medewerker, je bent super welkomquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef BeingCreative het volgende:
nee, afgelopen weekend stond ik op Almere Strand... bij het concert van KANE (<-- gaaaaaaf)
niet bij Lush dus![]()
ik vind het erg leuk om over jullie ervaringen te lezen en ga hier zeker iets mee doen!
Dát vind ik echt een goed punt ja! Die 100 gram potjes zijn veel te groot om op te maken binnen de tijd die daar voor staatquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:10 schreef imago het volgende:
Oh oh oh en ik heb nog een vraag waar ik ECHT mee zitWaarom kunnen we geen halve potjes verse maskers kopen?? Dáár zou ik nou echt gelukkig van worden
Ik wil een jelly en een ice cream!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:
Besnuffelde doos
Being Creative welkom!
Oja engeland-bestelling-snel-veel-meer-voor-minder
quote:
tip: ruik vooral aan de potjes Celestial die gemaakt zijn door Caroline op 23/06/05quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:01 schreef BeingCreative het volgende:
ik ga 't morgen meteen checken...
we ruiken niet aan elk potje, aangezien elke batch in de fabriek wordt getest,
maar opmerkingen/vragen enz. zijn altijd welkom !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |