Het komt niet in je op dat ze misschien met jouw mening hun reet afvegen? En wat is er zoveel beter aan het "kijk-mij-toch-eens-de-dertiende-in-het-dozijn-zijn" rijtje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:41 schreef crN het volgende:
Ik kots op alto en gothic gedrag. Ze denken dat ze zo anders zijn dan de rest terwijl ze gewoon in het "kijk-mij-toch-eens-anders-zijn" rijtje passen.
Ik kots erop.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:22 schreef raphidae het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ze misschien met jouw mening hun reet afvegen? En wat is er zoveel beter aan het "kijk-mij-toch-eens-de-dertiende-in-het-dozijn-zijn" rijtje?
Ik zou mezelf niet omschrijven als gothic, maar ik kleed me zoals ik dat wil, en smeer op m'n gezicht wat ik wil. En daarover is alleen mijn mening belangrijk. Het is mijn leven, en dus ben ik het middelpunt. De meningen van anderen over mijn uiterlijk zijn me echt 0,0 waard, tenzij het van iemand komt waar ik om geef.
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf en ben ik de baas over de 30 personeelsleden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:32 schreef iDex het volgende:
[..]
een man met smink
zal je baas leuk vinden
ah oke, ondernemer dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:06 schreef raphidae het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf en ben ik de baas over de 30 personeelsleden.
Wat interesseert dat onze klanten nou? Zolang we goed werk afleveren zal het hun worst zijn hoe ik eruit zie of wat ik uitvoer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef iDex het volgende:
[..]
ah oke, ondernemer dus.
Goed dat je antichrist bent zullen bepaalde klanten erg waarderen.![]()
zwarte kleding is coolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef melanie_the_miss het volgende:neem voortaan een pot roze verf mee en goi het over hun zwartigheid!
Zijn alledrie lelijk, maar die meest rechtse toch wel het meestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Oké en dan nu tijd voor het spelletje 'Wie van de drie'
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:22 schreef raphidae het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ze misschien met jouw mening hun reet afvegen? En wat is er zoveel beter aan het "kijk-mij-toch-eens-de-dertiende-in-het-dozijn-zijn" rijtje?
Ik zou mezelf niet omschrijven als gothic, maar ik kleed me zoals ik dat wil, en smeer op m'n gezicht wat ik wil. En daarover is alleen mijn mening belangrijk. Het is mijn leven, en dus ben ik het middelpunt. De meningen van anderen over mijn uiterlijk zijn me echt 0,0 waard, tenzij het van iemand komt waar ik om geef.
Die linker, daar kan best een piemel in imo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zijn alledrie lelijk, maar die meest rechtse toch wel het meest
omgquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ook bn-ers, als Harmke Pijpers raken verslaafd met gotic virus![]()
[afbeelding]
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maareh, je loopt toch niet met corpsepaint op je bakkes op het werk rond he?
Metal on \m/
Ik keek even in je fotoboek en niet dat je mischien denkt om te bashen, maar is dit werkelijk de manier waarop jij je klanten te woord staat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:06 schreef raphidae het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf en ben ik de baas over de 30 personeelsleden.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik keek even in je fotoboek en niet dat je mischien denkt om te bashen, maar is dit werkelijk de manier waarop jij je klanten te woord staat?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef raphidae het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietDat is voor uitgaan, festivals en concerten.
Je zult vooral z'n kapsel toch ook in niet opgemaakte toestand als "ietwat apart" kunnen herkennen.quote:
Dat opmaken van hem lijkt me mee te vallen. Als je ziet hoe sommige goths eruit zien....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tjesus wat een werk lijkt mij dat dan, om elke keer weer voor een concertje of uitgaan je zo op te maken!![]()
Ik vind hem er eigenlijk nogal punkachtig eruit zienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat opmaken van hem lijkt me mee te vallen. Als je ziet hoe sommige goths eruit zien....
Misschien als je een woningbemiddelingsbureau voor krakers hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik keek even in je fotoboek en niet dat je mischien denkt om te bashen, maar is dit werkelijk de manier waarop jij je klanten te woord staat?
[afbeelding]
www.mediamonks.comquote:
Ik had net mijn ogen laten laseren, dus ik mocht geen makeup rond mijn ogen, en vandaar de bril (stof). Over het algemeen hangt het van mijn bui af, maar over het algemeen hou ik van een punk/black metal combinatie. En persoonlijk vind ik dat het niet veel te maken heeft met gothic, anders dan dat het om makeup gaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
Dat opmaken van hem lijkt me mee te vallen. Als je ziet hoe sommige goths eruit zien....
Ach subtiele verschillen voor een patatjongere, haten doen ze je toch wel joh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raphidae het volgende:
[..]
www.mediamonks.com
[..]
Ik had net mijn ogen laten laseren, dus ik mocht geen makeup rond mijn ogen, en vandaar de bril (stof). Over het algemeen hangt het van mijn bui af, maar over het algemeen hou ik van een punk/black metal combinatie. En persoonlijk vind ik dat het niet veel te maken heeft met gothic, anders dan dat het om makeup gaat.
[[url=http://ra.phid.ae/gallery/d/1367-2/aaa.jpg]afbeelding][/url]
Och, die groeit er nog wel eens overheenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Roept Dead Doll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |