Ik noem dat soort wezens altijd huppelgothjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:07 schreef Jajong het volgende:
Ik zag laatst in de stad een soort kruising tussen een alto en een breezah, een breezah met dreads en wat alto dingetjes aan der klauwen, mijn zusje heeft ze omgedoopd tot Bralto'sgoths
Strakke postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef -Numlock- het volgende:
Goed topic.
Ik heb hem in het echt gezien en kreeg ruzie met hem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ali B is toevallig best aardig hoor![]()
![]()
Hij ging bij jou door de achterdeur jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem in het echt gezien en kreeg ruzie met hem.
Kut gast
Hij ging mooi snel weg via de achterdeur.
Jij bent Jan Smit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut gast
Tegen mij was ie anders best aardigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut gast
Ja maar jij bent ook een lekker wijfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:36 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tegen mij was ie anders best aardig.
Ik vind hem wel een toffe gast.
GVD dat is gewoon precies het zelfde.. jesus is dat nou ook al iets andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Achja, ik heb het ook niet zo op Gothics. Goths daarentegen mag ik meestal wel.
heb ik nog een kans om te overleven dan .. als skateboarder zijnde?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel.. elke puber is in zijn leven wel eens altodaar groei je naar een maandje overheen.. das klaar.
Maar die mensen blijven erin
Hey, wacht, je spreekt de goeie taal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
[..]
GVD dat is gewoon precies het zelfde.. jesus is dat nou ook al iets andersgothic gothics flikker op man gewoon allemaal dezelfde zieke tering mongolen
![]()
![]()
Obviousquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Hey, wacht, je spreekt de goeie taal.
dan ben je toch nog geen alto0w?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef plopman het volgende:
[..]
heb ik nog een kans om te overleven dan .. als skateboarder zijnde?
![]()
Soms ben je 'n eikelquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tonks, ben jij een neger?
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tonks, ben jij een neger?
Gelukkig ben jij dat nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
[..]
GVD dat is gewoon precies het zelfde.. jesus is dat nou ook al iets andersgothic gothics flikker op man gewoon allemaal dezelfde zieke tering mongolen
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |