Volgensmij was dat de gedachten van iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Cool_Runner het volgende:
"biertjes pakken. Ja, daar had ze het druk mee''
Via Talpa.tv werkt het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan ze reactie's voorlezen van mensen die gereageerd hebben via oa. een site die niet eens werkt(Talpathuis.tv ofzoiets).
Programma gaat echt nergens over.
Uh uh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Cool_Runner het volgende:
Gooise kuthoer
Nee, dat meisje zei iets heel herkenbaars voor iemand die een familielid is verloren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij was dat de gedachten van iedereen![]()
Komt Froukje met haar 'Waarom alleen maar vrouwen?'quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze halen alles uit de kast. Nu proberen ze zelfs Bridget erin te betrekken in de hoop dat de niveau van het programma stijgt.
Nah, voor het niveau helpt dat niet echt hoor..quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu proberen ze zelfs Bridget erin te betrekken in de hoop dat de niveau van het programma stijgt.
Daarmee houd je kijkers vastquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Op naar NSE ja, kijken hoe dat gaat bevallen!
(Wow, géén reclame!)
Why am I not surprisedquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef BVO het volgende:
Ik vind het eerlijk waar een leuk programma.
Wat was er dan zo slecht aan?!quote:
Naja, ik vond het niks, zie pagina 2quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat was er dan zo slecht aan?!.
Ik heb zelfs nog meerde malen moeten lachen..
Gordon was leuk, Victoria is altijd leuk en Froukje is ook nooit verkeerd om naar te kijken..
Wordt dagelijkse voor mij, dit programma..
Hahaha.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Gordon was leuk, Victoria is altijd leuk
Claudia de Breij (Werk)quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hahaha.
(godverdomme, zuurstof!!)
Nee, ik ben geen homo maar Victoria is werkelijk de meest smerige, kleine, hoerige, domme, schijtbakkerige Oekraïne-promotor die ik ken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:23 schreef BVO het volgende:
En als je Victoria niet leuk vindt ben je homo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |