abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29661747
Hallo,

Even een vraag.......ik heb al eens eerder een navelpiercing gehad die continu ontstoken was en uiteindelijk was er nog slechts 2 mm over om een piercing doorheen te doen, dus op advies van de piercer piercing verwijdert en dicht laten groeien. Een half jaar later opnieuw laten prikken.
Echter totaal geen problemen, maar toch wordt het stukje vlees van de piercing steeds maar smaller en smaller.....weer een uitgroei? Ik heb echt totaal nergens last van!
Kan het zijn dat het lichaam het gewoon niet accepteerd? Ik vind het wel erg zonde!
Heb ook een neuspiercing, daar is verder niks mee aan de hand, maar is ook 1 gaatje natuurlijk en niet 2 gaten waar het vlees dunner tussen kan worden.

De piercing die er nu inzit zit er ongeveer 6 maanden en een paar weken in. De vorige heeft het een halfjaar gered en toen had ik nog 2 mm over.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:17:49 #2
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_29661796
2 keer op dezelfde plek, waarbij ook nog eens de eerste keer uit ging groeien. Tja, dan is de kans dus groot dat dat opnieuw gebeurt. Huid is dun, littekenweefsel etc. Denk dat je gewoon pech hebt met een navelpiercing. Maar ga iig even terug naar de piercer
To infinity…and beyond!
pi_29664366
Ik heb precies hetzelfde. Heb mn piercing er ook maar uitgehaald en nu is ie bezig met dichtgroeien
Wel zonde idd, maarja niks aan te doen he
pi_29666669
Ivetje en sinaas, bedankt voor jullie reactie. Ivet, hij is op een andere plek gepierced, dus niet op dezelfde plek, ditmaal zat er ook meer vel tussen maar mocht blijkbaar niet baten
Sinaas.....wat een pech he? Ik vind het zo leuk staan.....maar als deze er ook weer uitgroeit denk ik dat ik er maar mee stop.....Het is elke keer weer 50 euro om zo een naald er doorheen te laten prikken......zonde!! Ik weet ook wel dat navelpiercingen de moeilijkste piercingen zijn die genezen en goed blijven maar ja......Als je eigen lichaam dan ook nog afstoot terwijl er geen problemen als ontstekingen en zo zijn dan weet ik het ook niet meer
pi_29669620
Mijne is ook al sinds ik hem heb onstoken, alles geprobeerd maar niets helpt. Ik wil hem er al heel lang uithalen maar de pericer zegt dat de ontsteking dan naar binnen kan gaan :S
Zo kan ik mn pericing dus nooit verwijderen want de ontsteking houd niet op.
Ging het bij jouw dus gewoon goed toen je hem eruit haalde? Ondanks de ontsteking?
pi_29673507
Hoi Morgaine, bij de eerste piercing had ik steeds last van ontstekingen, waardoor het vleesgedeelte steeds kleiner werd. Toen deze nog maar ca. 2 mm was, vond de piercer het tijd de piercing eruit te halen. Ik moest gewoon elke dag het gedeelte waar de piercing gezeten had goed masseren (om littekenweefsel te verminderen). Ik heb goed gespoeld steeds met zeezout (theelepel) vermengt door gekookt water (en dit af laten koelen natuurlijk), gewoon in een klein glas en dan op de piercing gezet, daarna met een wattenstaafje het etterige eraf gehaald (klinkt lekker) Het groeide gewoon mooi dicht en verder geen problemen daarmee gehad. Nieuwe piercing is boven de vorige littekens geplaatst. Heb bij de nieuwe piercing slechts 1x last gehad en dat kwam door de waterstofperoxidedinges in het flesje wat ik meegekregen had, ik schijn daar niet tegen te kunnen. Daarna was het over. Maar helaas stoot mijn lichaam het toch af (verder echt zonder pijn en zonder ellende) Ik weet niet of je al zeezout vermengt met gekookt water geprobeerd hebt? (WEL AF LATEN KOELEN TOT HET LAUW IS HE!!!) Dat zeezout ontrekt namelijk de etter uit de piercing en zo geneest het beter.
pi_29673627
ps.......de piercings die je op de markt kunt kopen voor ca. 7.50 of 2 voor 10 euro of wat dan ook NIET DOEN!!!!!!!!!!! Hiermee ben ik de fout ingegaan bij mijn eerste piercing, met die piercings begonnen de ontstekingen!!! In dit geval goedkoop is duurkoop dus. Bij mij werkte het een 18 karaatsgouden te gaan dragen.....kost wel wat, maar deze piercing heeft geen problemen gegeven. Ik draag hem nu ook. Alleen gek genoeg wordt de vleesafstand kleiner, nu nog ca. 5 mm
pi_29674544
Dat met dat zout heb ik ook echt al vaak gedaan, weken achter elkaar. T word wel beter maar gaat niet over. Bij mij is ie een beetje uitgescheurd waardoor er onderhuids littekenweefsel zit. Ik kan ook alleen zo'n spiraal piercing in want de gewone zitten dan scheef. Ik heb zelf nog nooit gewisseld, altijd laten doen. er zit nu dan ook gewoon chirugisch staal in. Ik heb al eens gedacht dat ik misschien niet tegen dat materiaal kan maar ik heb ook een labret piercing en daar heb ik geen last van.
Ik heb hem echt al lang en hij is nooit mooi geweest helaas, heb hem al 6 jaar ofzo :S Nu ben ik het dus ook zat en wil hem eruit hebben maar durf dus niet vanwege die ontsteking die dan naar binnen zou kunnen gaan.
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:38:46 #9
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_29675835
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:08 schreef morgaine21 het volgende:
Dat met dat zout heb ik ook echt al vaak gedaan, weken achter elkaar. T word wel beter maar gaat niet over. Bij mij is ie een beetje uitgescheurd waardoor er onderhuids littekenweefsel zit. Ik kan ook alleen zo'n spiraal piercing in want de gewone zitten dan scheef. Ik heb zelf nog nooit gewisseld, altijd laten doen. er zit nu dan ook gewoon chirugisch staal in. Ik heb al eens gedacht dat ik misschien niet tegen dat materiaal kan maar ik heb ook een labret piercing en daar heb ik geen last van.
Ik heb hem echt al lang en hij is nooit mooi geweest helaas, heb hem al 6 jaar ofzo :S Nu ben ik het dus ook zat en wil hem eruit hebben maar durf dus niet vanwege die ontsteking die dan naar binnen zou kunnen gaan.
Vraag eens aan je piercer of ze ook niobium hebben. Dit zou wellicht een oplossing kunnen zijn. Chirurgisch staal bevat overigens nog steeds een percentage nikkel en vooral in een niet goed genoeg genezen piercing zou dit ook een oorzaak kunnen zijn van een slechte heling.

Piercings deel 12
Proud Powerpauper
pi_29682350
hey,

mijn wenkbrouw piecing is er ook uit gegroeid... had nooit ergens last van, maar de huis werd steeds minder, en toen opeens... was hij eruit:S
Nog wel een litteken over, maar kan er mee leven... vind het niet zo erg, het hoort nu bij me...
maar mijn piecer zei meteen al... laat maar geen nieuwe zetten, die groeit er zo weer uit, of daarop is de kans heel groot. En idd, het is erg zonde van je geld... maart ja... niets aan te doen...
ik kan er ook niets aan doen dat mijn afweersysteem goed werkt
Zoek niet naar woorden als ze er niet zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')