Vraag eens aan je piercer of ze ook niobium hebben. Dit zou wellicht een oplossing kunnen zijn. Chirurgisch staal bevat overigens nog steeds een percentage nikkel en vooral in een niet goed genoeg genezen piercing zou dit ook een oorzaak kunnen zijn van een slechte heling.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:08 schreef morgaine21 het volgende:
Dat met dat zout heb ik ook echt al vaak gedaan, weken achter elkaar. T word wel beter maar gaat niet over. Bij mij is ie een beetje uitgescheurd waardoor er onderhuids littekenweefsel zit. Ik kan ook alleen zo'n spiraal piercing in want de gewone zitten dan scheef. Ik heb zelf nog nooit gewisseld, altijd laten doen. er zit nu dan ook gewoon chirugisch staal in. Ik heb al eens gedacht dat ik misschien niet tegen dat materiaal kan maar ik heb ook een labret piercing en daar heb ik geen last van.
Ik heb hem echt al lang en hij is nooit mooi geweest helaas, heb hem al 6 jaar ofzo :S Nu ben ik het dus ook zat en wil hem eruit hebben maar durf dus niet vanwege die ontsteking die dan naar binnen zou kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |