quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar ze heeft wel tieten.
In dat opzicht moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eerder onzekerheid en een irritante persoonlijkheid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:48 schreef Annemiek78 het volgende:
Ze straalt door die arogantie misschien juist wel iets uit! Ze heeft pit en straalt kracht uit.
En hoequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Daar was ze toch zwangerquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ze heeft dikke tiete in de clip Girl![]()
en dan te bedenken dat ze op die leeftijd de hele golden earing al had geneukt.quote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ze op die leeftijd de hele golden earing al had geneukt.
op anouk?quote:
Jaquote:
nee, niet echt.quote:
zo klink je anders welquote:
dat ik graag door meneer zuiderwijk in mijn kont genomen was? als je dat uit mijn tekst haalt, dan denk ik dat dat meer over jou zegt.quote:
Als je je daar de hele dag lam staat te zuipen ook niet, aldus een oude tourmanager.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Anouk was de mofokking bom tot ze Hotel New York maakte......zal wel met haar aspiraties voor Amerika te maken hebben. Met tracks als Nobody's Wife kom je er daar gewoon niet....
Mensen als Liv Kristine, Anneke Van Giersbergen, Amy Lee, en Floor Janssen ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vivi het volgende:
Anouk is een stoer wijffie met een geweldige strot
ja, nouquote:Zij heeft tenminste wel haar integriteit behouden.
stoer wijffiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vivi het volgende:
Moet ook veel in kunnen geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Vivi het volgende:
Dat zie je zo vaak. Helemaal niet bijzonder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Agiath het volgende:
Wat ik nog het meeste haat (en niet alleen bij haar trouwens) is dat de hele band naar haar vernoemt is, ik bedoel waar zou ze zijn zonder de band, arrogantie noem ik het. grrrr![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |