Moet ik nu wegrennen?quote:
Ik wil uberhaupt een foto, heb z'n hoofd nog nooit mogen aanschouwenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef creno het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
oeps gilde ik echt zo hard
wel opslaan alstie komt, ik wil nìks missen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef creno het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Creno! Wat een enthousiasme! I had no idea!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef creno het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jij hebt al genoeg foto'squote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel opslaan alstie komt, ik wil nìks missen hoor
Ik kan me er persoonlijk weinig bij voorstellen, maar al die verhalen die je hoort over anale stimulatie enzo... als ik een man zou zijn, wist ik het welquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oh, had ik dat niet gezegd? Ik ben top
Edit: dat heeft trouwens bij mij niks te maken met macht (ik ben meer het onderdanige type), maar puur het gevoel. Ik vind het veel lekkerder om top te zijn dan om bottom te zijn, dat vind ik helemaal niks.
Heb je een piem0l? Ben jij Wiskundemeneer? Nee? Nou...Liever niet trouwen dus.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heb je een piem0l? Ben jij Wiskundemeneer? Nee? Nou...Liever niet trouwen dus.
De rest wel dan?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een foto, heb z'n hoofd nog nooit mogen aanschouwen![]()
geen facepic en geen seksuele positie.. alhoewel ...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg foto's.
.
Hmz.quote:
eau. Laat maar dan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:44 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das niet lief!
edit: Ik WIL niet eens meer trouwen, tsss... als het zó moet![]()
Dat helaas ook niet.... alhoewel, doe bij voorkeur toch maar eerst een foto van de rest...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De rest wel dan?!.
Petrie!!!.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen facepic en geen seksuele positie.. alhoewel ...
Ach, als je toch foto's gaat posten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wilt een foto van mij in de sexuele positie van mijn voorkeur?.
.
.
Nou vooruit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Okay, we trouwen, mits B&J's en een kus![]()
Oooo, maar dat is ook erg lekker. Maar de rest maakt het gevoel erg onaangenaam, hoeveel voorspel er ook is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me er persoonlijk weinig bij voorstellen, maar al die verhalen die je hoort over anale stimulatie enzo... als ik een man zou zijn, wist ik het wel
Maar da's voor iedereen anders natuurlijk.
je foto staat op mijn harde schijf.. in de laptop.. die harde schijf ja... kapot...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
*note to self: nooit meer dorkne fok!ken. Nooit. Never. Ever..
Ik heb wel een cartoontje van Beav voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt een foto, heb z'n hoofd nog nooit mogen aanschouwen![]()
[flauwe stookmodus]quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb wel een cartoontje van Beav voor je.
[afbeelding].
Ik voel me altijd zo onervaren bij dit soort onderwerpen. Na 5 jaar verkering en 3 maanden getrouwdquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oooo, maar dat is ook erg lekker. Maar de rest maakt het gevoel erg onaangenaam, hoeveel voorspel er ook is.
Een echte bottom dus, dat zie je zo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb wel een cartoontje van Beav voor je.
[afbeelding].
Mannelijker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
edit: waarom heb je mijn haar geknipt trouwens? vind je kort aantrekkelijker?![]()
*peet knuf geeft*quote:
Dat Paars mag je wat mij betreft achterwege laten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hmm... ik heb ooit zo'n kort, paars, punk-kapsel gehad, maar dat was in mijn alto tijd![]()
Ik dacht dat ik bijzonder voor je was.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:18 schreef Camoth het volgende:
Heb net uitslag van het onderzoek gehad van me zusje van vanochtend:
Ze heeft pfeiffer, en nu moet ik dus morgen ook onderzocht worden omdat ik ook keelpijn heb en hoest.![]()
Als ik het heb hebben vier mensen in mijn omgeving misschien ook een probleempje![]()
Word je van Pfeiffer ook misselijk dan? Of had dat weer ergens anders mee te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef Camoth het volgende:
Ik weet iig, pfeiffer of niet, ik moet en zal naar Lowlands![]()
Ja, je word misselijk, keelpijn, hoesten, geen eetlust, vermoeidheid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je van Pfeiffer ook misselijk dan? Of had dat weer ergens anders mee te maken?
Whoa. Kutziekte... *niet krijgen gaat*quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je word misselijk, keelpijn, hoesten, geen eetlust, vermoeidheid.
Ik ben alleen verkouden, hoesten, keelpijn. Niet bijzonder moe ofzo![]()
Tja, we kunnen helaas niet zoenen nu...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whoa. Kutziekte... *niet krijgen gaat*
Toch wel andere dingen? Toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Tja, we kunnen helaas niet zoenen nu...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |