Valt weinig op jouw verhaal aan te merkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja!!!en jij wat vind jij lekkere sex?!
Met of zonder vastbinden???quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Valt weinig op jouw verhaal aan te merken![]()
was niet op wiz gericht, zag zijn post nog niet eens op dat momentquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zow! noem jij Wizzard gewoon een aap??![]()
Wizzard is gewoon een hele nette...uuuh half-zwarte hoor.![]()
![]()
zullen we dat een keertje testen?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Valt weinig op jouw verhaal aan te merken![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zullen we dat een keertje testen?!
Welnee...maar Sunjammer en ik wilde het nog even geheim houden.quote:
dus jij, sunjammer en zoals ik bekijk.. KP die een keer meedoet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee...maar Sunjammer en ik wilde het nog even geheim houden.![]()
Hoe meer hoe beter....ook sunjammer vind dat hoor...wat hij ook anders zal beweren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus jij, sunjammer en zoals ik bekijk.. KP die een keer meedoet?
lekker masseren enzo...
Tja...die compenseren weer het feit dat de rest van de russische vrouwen graflelijk zijn....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
sommige vrouwen uit rusland zijn mooi
idd.. en mijn vrienden proberen me altijd te overtuigen van de zaligheid van hetro-sex en dat ik niet weet wat ik mis en blablaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:16 schreef Semisane het volgende:
Sex...wanneer is sex lekker...nou sex is lekker waneer het goed is...en dan kan het dus heel lang duren met weet-ik-veel-aan-attributen, maar ook gewoon ff snel en heftig...ligt maar aan de situatie...
Verder valt er over sex zo weinig te zeggen...vin ik....wat dat betreft heeft Blubber wel gelijk...althans...erover praten is so overrated....and boring.![]()
met zo'n mooi roze bondje?quote:
Ach...je kan wel aan je vrienden zeggen dat homo-sex veel beter is hoor....ik heb het beide gedaan en hetero-sex red het echt niet tegen homo-sex hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd.. en mijn vrienden proberen me altijd te overtuigen van de zaligheid van hetro-sex en dat ik niet weet wat ik mis en blabla![]()
Ik schijn goed te kunnen masseren toevallig....quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:19 schreef anne1982 het volgende:
Ik wil een massage....
Ik kom eraan........quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik schijn goed te kunnen masseren toevallig....![]()
Prima....zal ff mijn massage oliien klaar zetten dan.quote:
de vriend van mijn beste vriend die kan lekker masseren!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik schijn goed te kunnen masseren toevallig....![]()
wel optijd hier he!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef anne1982 het volgende:
Ik ben er vandoor....
Ik ga mijn massage halen...![]()
Kicky.quote:
I love fluffy.quote:
Een verjaardagscadeau.. maar wat ik er mee moetquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2e handsje Vlarp?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:27 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Verjaardag.... Ik ben er niet vanaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |