Nou, laat ik het deze keer maar eens met GE eens zijn, dat ik het daar niet mee eens benquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef creno het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk..
een top hier dus
Dankjewel ukkepuk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef error het volgende:
[..]
Nou, laat ik het deze keer maar eens met GE eens zijn, dat ik het daar niet mee eens ben
Ik dacht al, wat is die knal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef Sunjammer het volgende:
En dat was de C1000
Explosief klaarkomen isquote:
Jij eerst. En doe maar meteen een foto posten, dan hebben we dat ook eens gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
*nog steeds klaarzit met notitieboekje*.
Doe maar vertellen..
Oh, had ik dat niet gezegd? Ik ben topquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ergens gemist wat je voorkeur was trouwens
Jij wilt een foto van mij in de sexuele positie van mijn voorkeur?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij eerst. En doe maar meteen een foto posten, dan hebben we dat ook eens gehad..
Ehm...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hadden wij ooit niet eens afgesproken te gaan trouwen?![]()
![]()
alvast goeiemorgenquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wilt een foto van mij in de sexuele positie van mijn voorkeur?.
.
.
Sterkte Peet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |