Ik heb dus precies hetzelfde... het fluctueerd nu wat. Als dit zo blijft aanhouden, en het wordt toch weer meer dan ga ik een lichte tweede kuur doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Hopenlijk trekken die puisten die ik nu weer krijg (en 2 maanden geen last van gehad heb),
snel weg en komen er niet véél nieuwe bij...
Of is dit een teken dat het écht terug gaat komen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:48 schreef Gelderland het volgende:
Op zich heb ik geen probleem met een 2e kuur, alleen ik vind het zoooo moeilijk om 6 maanden géén alcohol te drinken, wat ik nu alweer volop doe (uiteraard)..
nouja, dát valt ook wel mee hoor...soms was het gewoon erg moeilijk en baalde ik dat ik niet door kon drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:00 schreef IntelliEye het volgende:
Nou, als je Gelderland zijn eerdere posts hebt gelezen, dan weet je dat hij echt wel (veel) alcohol heeft gedronken tijdens zijn kuur.
Ahuhm...ik drink met een groep vrienden altijd van te voren IN.....dus koopt iedereen flesje sterke drank of wat dan ook, en dáár kan ik dan ineens niet aan meedoen...dát is kutquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:42 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
![]()
Dit klinkt wel erg zorgelijk. Man, ben je verslaafd ofzo, ik zou maar oppassen met die alcohol van je.
Tis trouwes ook geen enkel punt om in t weekend iedere avond 2 a 3 biertjes te drinken.
Maar in jouw geval zou ik eens helemaal stoppen met alcohol, je klinkt erg afhankelijk.
Neem een nieuwe kuur en zuip s 6 maanden niet, ik denk dat t je flink goed zal doen.
ik hoop t niet voor je, maar bij mij kwam het steeds weer terugquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:19 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde... het fluctueerd nu wat. Als dit zo blijft aanhouden, en het wordt toch weer meer dan ga ik een lichte tweede kuur doen.
Het is inderdaad flink balen, maar we moeten in ieder geval maar al blij zijn dat het 1000 keer beter is dan hoe we er eerst uitzagen.
Niet iedereen hoor! Ik moest ook eerst bloedprikken en wachten. Toen na 10 dagen weer terug. Bloed goed en pillen halen. Eerst maar 15 stuks meer niet, uit veiligheid. Na 2 weken de andere 15 opgehaald. En inderdaad, de eerste 6-12 weken een HEL! Veel meer puisten en erger, oude puisten gingen niet meer weg. Pas nu ik 2 maanden op de 80 mg zit gaat het beter.quote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Markoe het volgende:
..............
WAAR SLAAT HET OP, iedereen krijgt het zonder problemen mee, kan meteen bloed laten prikken (wat nou nuchtere maag :S ) en ik moet weer zo'n debiele tering procedure volgen....
Dat is nou weer mijn geluk
Ik begrijp je telleurstelling maar niet iedereen 'krijgt het zomaar mee' hoor. Bloedprikken is erg belangrijk. Je wilt die troep niet zomaar in je mik stoppen.quote:Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Markoe het volgende:
WAAR SLAAT HET OP, iedereen krijgt het zonder problemen mee, kan meteen bloed laten prikken (wat nou nuchtere maag :S ) en ik moet weer zo'n debiele tering procedure volgen....
Dat is nou weer mijn geluk
Mja, het was best redelijk ernstig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:58 schreef IntelliEye het volgende:
Ik begin nu toch meer en meer aan de effectiviteit van Roaccutante te twijfelen, hoewel 40mg natuurlijk wel weer een lage dosis is.
Had je ernstige acne voor je begon, Blinker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |