Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo langquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef Stefkuh het volgende:
Na een week gekankerd te hebben op "dat kut talpa" mag er wel gezegd worden dat met het inkrimpen van 2x 8 minuten reclame na 2x 2,5 minuut ( ik heb geklokt) reclame en een hoop geanalyseer minder de uitzending stuken beter is geworden. Nu nog hopen dat dit morgen ook zo is en dan is het wat mij betreft qua voetbal een heel stuk beter.
Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo lang
Ik begrijp ook iets niet.. Talpa maakte zich hard voor vele vele camera standpunten... dan verwachtig ik FIFA (het spel) achtige herhalingen maar ik zie weinig anders dan dat het bij de NOS was (behalve dan het publiek dat wordt gefilmd)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Tsja Talpa.
Ze knippen gewoon het exacte commentaar en interviews uit de live uitzendingen van Versatel.
Wat ze zelf nog doen is wat reclame er tussendoor gooien en wat gesprekjes van Humberto tussendoor.
T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang heeft John de rechten op de eredivisie?
Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.
Waren inderdaad langer. Dus ik vind dit al een hele verbetering. Nou hopen dat de reclame's morgen (vandaag) ook niet al te lang zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.
Sport 7 ik weet het nog in vlagen... de eerste avond mocht studio sport pas laat samenvattingen doen en ging Sport7 om 18.45 van start... door problemen werd dat 19.30.. toen 20.00 en toen gingen ze maar een of andere vriendschappelijke interland uitzenden ofzo.. iig de Studio Sport kijker ging gewoon een paar uurtjes later kijken, Sport7 kreeg 0 voet aan de grond en het eindigede met een massale middelvinger van het voltallige personeel naar de kijker (wat nogal dom was omdat ze dit alleen deden naar de mensen die WEL keken)quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.
En hopen op een faillisement zullen we ook niet doen, want dat is eigenlijk onmogelijk
(Dat was toch met sport7 gebeurd toch? Ken heel het sport7 verhaal niet zo goed)
NAC.. Ruud... NAC.. Ruud.. altijd weer... zie die gast nooit.. is er een fietscombi en is er pers bij... HEEE DAAR IS RUUDDDDDDD... vond het echt lachen toen hem met Breda trui in Big Brother, maar dattie nog steeds overal met zijn toeter moet verschijnen... pff..quote:
wtf is er mis met Petro!??quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
En zo zat als een toeter, ook nog.
En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
Precies, en die "open" sollicitatie aan het begin van de uitzending maakt hem ook niet geloofwaardiger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Een brabbelende domme jongen. Ik heb echt helemaal niks met die kerel en als ie wat zegt is het onverstaanbaar en slaat het nog nergens op ook.
Wat er mis is met Petro?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wtf is er mis met Petro!??Petro is en blijft een geweldige vent!
Ik val niemand aan op zijn opmerkingen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef Suijk het volgende:
Sorry dat we een mening hebben, rekkie.
Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petrovic vind ik irritant, verder vind ik de uitzendingen van Talpa toppie!
Eindelijk geen Studio Sport meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |