abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29826722
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef Stefkuh het volgende:
Na een week gekankerd te hebben op "dat kut talpa" mag er wel gezegd worden dat met het inkrimpen van 2x 8 minuten reclame na 2x 2,5 minuut ( ik heb geklokt ) reclame en een hoop geanalyseer minder de uitzending stuken beter is geworden. Nu nog hopen dat dit morgen ook zo is en dan is het wat mij betreft qua voetbal een heel stuk beter.
Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo lang
pi_29826907
Tsja Talpa.
Ze knippen gewoon het exacte commentaar en interviews uit de live uitzendingen van Versatel.
Wat ze zelf nog doen is wat reclame er tussendoor gooien en wat gesprekjes van Humberto tussendoor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29827712
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo lang
Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29827756
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Tsja Talpa.
Ze knippen gewoon het exacte commentaar en interviews uit de live uitzendingen van Versatel.
Wat ze zelf nog doen is wat reclame er tussendoor gooien en wat gesprekjes van Humberto tussendoor.
Ik begrijp ook iets niet.. Talpa maakte zich hard voor vele vele camera standpunten... dan verwachtig ik FIFA (het spel) achtige herhalingen maar ik zie weinig anders dan dat het bij de NOS was (behalve dan het publiek dat wordt gefilmd)
pi_29827828
Hoe lang heeft John de rechten op de eredivisie?
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:23:08 #106
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_29827836
Talpa lijkt i.t.t. SBS6 wel te luisteren naar de kijkers, dat is dus wel positief. Nu is het te hopen dat ze niet na een paar weken weer terugvallen in het patroon van te lange reclameblokken. Dit was in ieder geval een aardige uitzending.
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:23:37 #107
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_29827852
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang heeft John de rechten op de eredivisie?
T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_29827916
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.
Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.
En hopen op een faillisement zullen we ook niet doen, want dat is eigenlijk onmogelijk

(Dat was toch met sport7 gebeurd toch? Ken heel het sport7 verhaal niet zo goed)
pi_29828101
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.
Waren inderdaad langer. Dus ik vind dit al een hele verbetering. Nou hopen dat de reclame's morgen (vandaag) ook niet al te lang zijn.
pi_29828146
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.
En hopen op een faillisement zullen we ook niet doen, want dat is eigenlijk onmogelijk

(Dat was toch met sport7 gebeurd toch? Ken heel het sport7 verhaal niet zo goed)
Sport 7 ik weet het nog in vlagen... de eerste avond mocht studio sport pas laat samenvattingen doen en ging Sport7 om 18.45 van start... door problemen werd dat 19.30.. toen 20.00 en toen gingen ze maar een of andere vriendschappelijke interland uitzenden ofzo.. iig de Studio Sport kijker ging gewoon een paar uurtjes later kijken, Sport7 kreeg 0 voet aan de grond en het eindigede met een massale middelvinger van het voltallige personeel naar de kijker (wat nogal dom was omdat ze dit alleen deden naar de mensen die WEL keken)
pi_29828196
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:33 schreef popolon het volgende:
BB Ruud.

NAC.. Ruud... NAC.. Ruud.. altijd weer... zie die gast nooit.. is er een fietscombi en is er pers bij... HEEE DAAR IS RUUDDDDDDD... vond het echt lachen toen hem met Breda trui in Big Brother, maar dattie nog steeds overal met zijn toeter moet verschijnen... pff..
pi_29828272
Je moet ook met hem knuffelen
pi_29828305
En zo zat als een toeter, ook nog.

En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29828455
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
En zo zat als een toeter, ook nog.

En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
wtf is er mis met Petro!?? Petro is en blijft een geweldige vent!
pi_29828483
Een brabbelende domme jongen. Ik heb echt helemaal niks met die kerel en als ie wat zegt is het onverstaanbaar en slaat het nog nergens op ook.
Klik dan als je durft
pi_29828494
Heb het gemist gvd

Maar zonder te kijken kan ik me al ergeren aan Petrovic
pi_29828606
pff.. nahja wat mij betreft een van de sympathiekste voetballers die er op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.. maargoed ieder zijn eigen mening enzo..

grmbl
pi_29828633
Over sympathiek heb ik het niet gehad.
Het lijkt me zelfs een hele aardige kerel!
Klik dan als je durft
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:50:32 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29828647
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Een brabbelende domme jongen. Ik heb echt helemaal niks met die kerel en als ie wat zegt is het onverstaanbaar en slaat het nog nergens op ook.
Precies, en die "open" sollicitatie aan het begin van de uitzending maakt hem ook niet geloofwaardiger.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29828652
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

wtf is er mis met Petro!?? Petro is en blijft een geweldige vent!
Wat er mis is met Petro?

Petro is gewoon één van de slachtoffers van de nederlandse mentaliteit. Nederlanders moeten nu eenmaal iets te zeiken hebben.
Al zet je JC er neer dan is er altijd wel iemand die loopt te zieken en te zeiken.
Dat is nu eenmaal de aard van nederlanders. Afkraken afkraken en nog een afkraken!

Vooral alles wat nieuw is (talpa o.a.) is vooraf per definitie al slecht en krijgt eigenlijk nooit de kans zich te bewijzen.

Kloten-mentaliteit? ....... Ja, maar leer er maar leven, het is altijd al zo geweest en het wordt er naar mate de jaren niet beter op.

Overigens realiseer ik me terdege dat dit niet op iedereen van toepassing is, maar het grotendeel van de nederlands mag zich best aangesproken voelen.
pi_29828712
Sorry dat we een mening hebben, rekkie.
Klik dan als je durft
pi_29828792
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef Suijk het volgende:
Sorry dat we een mening hebben, rekkie.
Ik val niemand aan op zijn opmerkingen.
Ik beschrijf alleen de tendens van de nederlandse mentaliteit in het algemeen, zoals ik hem ervaar en dat is ook een mening, het is geen feit, ik heb daar geen bronnen voor.
Ik schrijf ook niemand voor wat ze moeten denken.

Maar als jij je moet verontschuldigen voor jou mening...... be my guest!
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:56:34 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29828807
Het is een love him or hate him gevalletje denk ik.

Ik hou van Petro.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29833854
Petrovic vind ik irritant, verder vind ik de uitzendingen van Talpa toppie!

Eindelijk geen Studio Sport meer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29833925
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petrovic vind ik irritant, verder vind ik de uitzendingen van Talpa toppie!

Eindelijk geen Studio Sport meer.
Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')