mjah, en als ze dan eens een banaan gooien naar Pienaar, zou die dan beledigd zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef LuukBes het volgende:
Gelukkig is z'n holmaat de Jong geblesseerd, anders krijg je nog ergere danstaferelen met die 2.
Zelfs de duimen van ego-Kezman zijn minder irritant en afstandelijk.
Ohw... dacht dat je de tweede bedoelde...dat was echt geen buitenspelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.
Dat zijn de lekkerste goals.
Had in ieder geval niet mogen tellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik houd het op een centimeter of 10
Keeperstrainer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hij heeft toch gelijk
enneh, zag ik daarnet Fred Grim?
wat voor functie heeft die bij ajax?
ach, buitenspel is buitenspelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Had in ieder geval niet mogen tellen.
Maar ik vind 't best zo.
Te kort voor mij om even sigaretje te roken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nog geen 2½ minuut reclame![]()
Vorige week was er op zaterdag ook veel reclame, dat valt nu wel mee. Ze weten hoe ze het moeten aanpakken. Maar zelfs nu moet er gezeken wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:26 schreef LuukBes het volgende:
Het is zaterdagavond hoor, morgen is het weer als vanouds 7 minuten reclame.
Hij komt toch niet naar Eindhoven jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef cultheld het volgende:
Wat een wereldgoal van Koné was dat zeg!
Er zijn veel verbeteringen, zoals beter en langer wedstrijdverslag, beter commentaar (de meeste op die blaaskaak van RBC-Ajax na), aardige studiobabbel, en vooral veel betere wedstrijd-sfeer doordat de toeschouwers flink hard opgenomen worden bij het commentaar i.p.v. die kurkdroge dooie SS samenvattingen, maar de reclame verneukt bijna alle progressie en potentiele verbeteringen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorige week was er op zaterdag ook veel reclame, dat valt nu wel mee. Ze weten hoe ze het moeten aanpakken. Maar zelfs nu moet er gezeken worden
Al was het 100% als SS dan zouden mensen nog zeiken
Ze hadden in het begin van de week al aangegeven dat ze minder reclame uit zouden zenden, omdat er zoveel klachten over waren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef LuukBes het volgende:
2-3 mins valt nog net mee, maar ik geloof er niks van dat dat morgen ook zo is.
De mailserver van Talpa heeft afgelopen week platgelegen over klachten van hun nonstop-reclameuitzending met af en toe voetbal tussendoor, dus wellicht dat ze zelf moedwillig ingegrepen hebben en het verstand zijn gaan gebruiken om te minderen ermee. Maar het kan ook wat golfer zegt zijn, dat ze gewoon per week deals sluiten en de meeste reclameinkopers afgehaakt zijn n.a.v. de kijkcijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |