iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
daar hebben ze bij de nos veel te weinig gebruik van gemaakt...
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.quote:
ik houd het op een centimeter of 10quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.
Dat zijn de lekkerste goals.
mjah, en als ze dan eens een banaan gooien naar Pienaar, zou die dan beledigd zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef LuukBes het volgende:
Gelukkig is z'n holmaat de Jong geblesseerd, anders krijg je nog ergere danstaferelen met die 2.
Zelfs de duimen van ego-Kezman zijn minder irritant en afstandelijk.
Ohw... dacht dat je de tweede bedoelde...dat was echt geen buitenspelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.
Dat zijn de lekkerste goals.
Had in ieder geval niet mogen tellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik houd het op een centimeter of 10
Keeperstrainer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hij heeft toch gelijk
enneh, zag ik daarnet Fred Grim?
wat voor functie heeft die bij ajax?
ach, buitenspel is buitenspelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Had in ieder geval niet mogen tellen.
Maar ik vind 't best zo.
Te kort voor mij om even sigaretje te roken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nog geen 2½ minuut reclame![]()
Vorige week was er op zaterdag ook veel reclame, dat valt nu wel mee. Ze weten hoe ze het moeten aanpakken. Maar zelfs nu moet er gezeken wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:26 schreef LuukBes het volgende:
Het is zaterdagavond hoor, morgen is het weer als vanouds 7 minuten reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |