Daarin kan je me geen ongelijk geven mên.quote:
Ja sorry, ik heb mijn handleiding reeds verkocht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is ingewikkeld
Het moet bij mij makkelijk werken
En Shareza heb ik ook gehad wrkte fijn, maar weet ook niet waarom ik die niet meer heb
Bittorent heb ik op mijn laptop werkt ook wel goed, maar heb ik hier nog niet
De FP kjreeg ik laatst een waarschuwing wegens mijn gedragquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
Ik poste eerst alleen op de Frontpage.. met een andere account.. toen politiek..![]()
Ik geef je ongelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarin kan je me geen ongelijk geven mên.![]()
Volgens mij zijn ze daar ook een stuk strenger dan op het forum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
De FP kjreeg ik laatst een waarschuwing wegens mijn gedragIk post daar over het algemeen toch echt wel netjes en hooguit op het randje
.
Ik ga je schoppen...quote:
Daar krijg je heel snel waarschuwingenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
De FP kjreeg ik laatst een waarschuwing wegens mijn gedragIk post daar over het algemeen toch echt wel netjes en hooguit op het randje
.
Imberr is op vakantie en majojo zit toch in Zwitserland?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef DaMook het volgende:
Waarom is Ma_jojo hier niet ??? Op msn is ze wel
en Imberr waar is die ???
Zo dat wat betreft de dames en nu weer terug naar downloads
Ach ja ik post er gewoon net zo verder als ik deed en als ze me bannen daaro dan soliciteer ik er wel naar een mod functiequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Daar krijg je heel snel waarschuwingen![]()
Ma_jojo is thuis en imberr zal wel op vakantie zijn als jij dat zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr is op vakantie en majojo zit toch in Zwitserland?
Oh is die alweer thuis? Ze had me verwijderd uit d'r msn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ma_jojo is thuis en imberr zal wel op vakantie zijn als jij dat zegt
Doe het dan in me neus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Gabry het volgende:
* Gabry spuit zijn neusspray in Jaguarized zn ogen![]()
iehhl good charlottequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
good charlotte - lifestyles of the rich and famous
Can you blame her?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh is die alweer thuis? Ze had me verwijderd uit d'r msn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |