Wij zijn het grootste in Eindhoven sinds de toren open isquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel goed hoor
We hebben alleen concurrentie van het Hilton en Golden Tulip
F1quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dus jullie hebben zo'n F1 hotel?
quote:
Nice!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij zijn het grootste in Eindhoven sinds de toren open is
ja, je weet tochquote:
Ken jij de F1 hotellen niet?quote:
Ik had vannacht gewoon problemenquote:
Whehe. Ik gooi de prijzen gewoon omhoog als ik te weinig kamers heb of niet meer in het systeem kan. Het is anders veel te veel extra werkquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had vannacht gewoon problemenIk kwam 4 kamers te kort
Uiteindelijk toch op kunnen lossen
En ik ging vanmorgen nog terug omdat ik perongeluk een sleuteltje mee naar huis had genomen en toen kreeg ik zelfs nog complimenten van gasten dat ik het goed gedaan had en keigastvriendelijk wasen daar stond de FO-manager bij
Dat waren groepen van het regea sundance festival, en hadden ze dus overdag iets fout gedaan (receptie of organisatie festival) en dat m,ocht ik uiteindelijk oplossenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Ik gooi de prijzen gewoon omhoog als ik te weinig kamers heb of niet meer in het systeem kan. Het is anders veel te veel extra werk
Hier doet de helft van de keycards voor de deuren het niet eens meer
NEE !!! Bierquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:30 schreef -Mo- het volgende:
Breezer!
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben erg gesteld op jullie.
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben erg gesteld op jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |