Slaap lekker, ga maar fijn dromen over Harry Potterquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
ookal ben ik nog welkom ga ik tog maar even een hoofdstukje harry potter lezen en dan mn bedje in![]()
![]()
Je hebt em al uitgelezen , of nie?quote:
Heyquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Ik lees alleen boeken van Tom Clancy, Chris Ryan en ...(naam kwijt, is iig iets met de SAS)quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je hebt em al uitgelezen , of nie?
oh shit, je leest nog ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees alleen boeken van Tom Clancy, Chris Ryan en ...(naam kwijt, is iig iets met de SAS)
En uiteraard de Donald DuckDaar ben ik echt fan van
.
Ik heb gisteren Danny Christiaan ingechecktquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
En het zijn nog dikke boeken ookquote:
Sjanderpaulquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Danny Christiaan ingecheckten vandaag kwam Sean Paul, maar ik ben vrij dus die zie ik niet
Zoefff Zoefff boom boom crash crash EEKEEK.quote:
Bij een hotel vaak en ook andere dingen die ik niet bij naam mag niemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:04 schreef Chanandler het volgende:
[..]
SjanderpaulWaar beveilig je dan?
Big Brother 5?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij een hotel vaak en ook andere dingen die ik niet bij naam mag niemen
Neej iets met paardenquote:
Whehe. Cool!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Danny Christiaan ingecheckten vandaag kwam Sean Paul, maar ik ben vrij dus die zie ik niet
Mwah dat valt ook wel weer meequote:
Wacht maar tot... GABRY!!!!!!1111oneoneoneeleven incheckt.. das pas vet!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat valt ook wel weer mee
Maar bij een goed hotel heb je dit soort dingen
Wij zijn ook heel goed hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah dat valt ook wel weer mee
Maar bij een goed hotel heb je dit soort dingen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wacht maar tot... GABRY!!!!!!1111oneoneoneeleven incheckt.. das pas vet!!![]()
Dus jullie hebben zo'n F1 hotel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel goed hoor
We hebben alleen concurrentie van het Hilton en Golden Tulip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |