hetzelfde hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook naar bed, maar het bier smaakt goed en het is gezellig op fok en msn, dus ik ben nog niet weg
Truste
Ohja. Pubers in de beveiliging? Waar gaat het heen tegenwoordigquote:
Bier en gezelligheid zijn verslavendquote:
DaMook is onze heldquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ohja. Pubers in de beveiliging? Waar gaat het heen tegenwoordig
Of dooddoenerquote:
Ach deze puberis 22quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ohja. Pubers in de beveiliging? Waar gaat het heen tegenwoordig
Ik ben een heel soepele beveiligerquote:
quote:
Op papier ben ik idd al 4 jaar volwassenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]Wat de neuk moet je dan in het Puber forum? je bent al 4 jaar volwassen
![]()
Nee hoor je bent natuurlijk welkom![]()
Maar niemand is zo volwassen als Brechtjequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]Wat de neuk moet je dan in het Puber forum? je bent al 4 jaar volwassen
![]()
Nee hoor je bent natuurlijk welkom![]()
Nu geestelijk nogquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op papier ben ik idd al 4 jaar volwassen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar niemand is zo volwassen als Brechtje![]()
Onder de 20 ben je nog welkom.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef saaw het volgende:
mag je hier niet zijn als je ouder dan 18 bent?
* saaw pakt haar spullen in
Dus als je volwassen bent, laat je graag je string zien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Maar niemand is zo volwassen als Brechtje![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Onder de 20 ben je nog welkom.![]()
Dat is het plus punt aan brechtjequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dus als je volwassen bent, laat je graag je string zien?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:55 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dus als je volwassen bent, laat je graag je string zien?
Die wil ik ook hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
ookal ben ik nog welkom ga ik tog maar even een hoofdstukje harry potter lezen en dan mn bedje in![]()
![]()
Volwassen + Harry Potterquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
ookal ben ik nog welkom ga ik tog maar even een hoofdstukje harry potter lezen en dan mn bedje in![]()
![]()
Lees ze!quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:57 schreef saaw het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |