Eerst alles los maken.. en dan je iPod naar binnen wurmen door de opening voor je scherm. Als alles goed zit plaats je je schermbescherming onder de skin met de ronde kantjes op je scherm/iPod zelf..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:42 schreef wendywendy het volgende:
Yeah! Ik heb m'n ipod photo.Nu alleen ff ontdekken hoe ik er een iSkin op krijg. Vind het zonde als m'n schermpje naar de donder gaat
heette je daar ook tonks?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef tonks het volgende:
Oja ik ken jou van unknownnet
Dit hebben ze niet expres lastig gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Wow, slechtste flame ooit. Ik zou zeggen, drop the Apple-hating act. Blijkbaar weet je niet genoeg van Apple af om het op een normale manier met juiste argumenten af te kraken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 17:12 schreef Gelderland het volgende:
zag net dat er maar 3.74 GB op mijn Ipod mini kon....(zoiets ongeveer)...kan je ook nog zorgen dat de spelletjes eraf gaan en dat je dus écht rond de 4 GB op je IPOD kan zetten
Totdat jij hem eject of disconnect.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Mr.David het volgende:
Hoe lang blijft 'ie trouwens staan op dat Do not disconnent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |