CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Salie het volgende:
Ja, ik heb dus wel een probleem
Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.
http://www.copypod.net/download.php
Denk je dat ik dat niet allang zou hebben gedaan als dat kon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
iTunes niet aan gooien nee. geen strak plan. misschien even ituneshelper.exe enzo uit je processlist gooien. dan restore je je library via copypod naar je iTunes library en klaar! dan kan je copypod er weer af flikkeren!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Salie het volgende:
[..]
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
ff geduld hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef obs het volgende:
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
Vaak veel muziek, dus niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt.. hippiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Mr.David het volgende:
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?
En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |