abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29987450
Klopt
pi_29993656
Ik koop nooit meer een ipod

Ik heb nu mijn 2e ipod al, en ook die is nu kapot gegaan.
Hij start gewoon niet meer op en laat alleen het apple logo zien, hoe vaak ik ook reset.
Weet iemand een email adres van apple waar ik naar kan mailen om te vragen of ik de ipod nog terug kan sturen?

Ik kan nergens een email adres vinden op de site van apple...
Tri State. Tri State. !
pi_29993801
gewoon bellen hippie.
pi_29993890
iPod
pi_29995749
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_29997143
Ja, ik heb dus wel een probleem

Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
pi_29998070
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Salie het volgende:
Ja, ik heb dus wel een probleem

Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.

http://www.copypod.net/download.php
pi_29998205
Ik heb ff een vraagje: ik heb nu bij Itunes een map voor de liedjes die ik van Limewire download, en daar komen ze in te staan als ze klaar zijn met downloaden in Limewire.
Maar hoe krijg je die liedjes van de Limewire map naar de Library van Itunes, slepen gaat niet en automatisch doet ie het ook niet?
pi_30000358
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.

http://www.copypod.net/download.php
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
pi_30000380
jE MOET DENK IK WEL ItUNES UITZETTEN JA
pi_30002652
Je caps wat doe je
pi_30004555
Ik heb een probleem met m'n iPod mini:

hij slaat in ieder nummer drie seconden over Een fabrieksreset in de iPod mocht niet baten.

Herkent iemand het probleem en wat is de oplossing?
pi_30007683
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
Denk je dat ik dat niet allang zou hebben gedaan als dat kon?
Mijn pc kan dat duivelse ding niet eens herkennen omdat hij niet wil opstarten.
Tri State. Tri State. !
pi_30008322
PC .
pi_30008328
Oja ik ken jou van unknownnet
pi_30010519
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Salie het volgende:

[..]

Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
iTunes niet aan gooien nee. geen strak plan. misschien even ituneshelper.exe enzo uit je processlist gooien. dan restore je je library via copypod naar je iTunes library en klaar! dan kan je copypod er weer af flikkeren!
pi_30031123
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
pi_30031218
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef obs het volgende:
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
ff geduld hebben
pi_30037073
Je hebt ook een radio functie op I-Tunes, kan je die stukjes radio ook op je Ipod zetten?
pi_30037709
Dat noemt men Podcasten, neem ik aan? En zodra je een podcast download gaat hij ook naar je iPod..
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:29:04 #171
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30037871
Neuh, er zitten ook gewone radiostreams in iTunes.

En die zijn niet zomaar op je iPod te zetten helaas. T'zijn dan ook niet voor niets live streams. Maar er zijn vast wel tooltjes waarmee je zo'n stream rippen kunt en er een mp3tje van kunt maken.

Voor de Mac zal Audio Hijack het wel kunnen.
Ik ga naar huis.
pi_30038434
Ik gebruik Streamripper for Winamp. Deze maakt automatisch losse mp3-files aan, met de correcte namen en de correcte ID3-tags. Werkt ideaal
pi_30041533
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?

En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.
pi_30041573
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Mr.David het volgende:
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?

En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.
Vaak veel muziek, dus niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt.. hippie
pi_30043022
Euh, ik heb alleen de Podcasts van Radio 538 en daar praten ze alleen maar.
En hippie ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')