1. Lock!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:14 schreef Dream_On het volgende:
Mijn mooie roze iPod mini doet soms ook n btje raar.. Als ik ehm standby heb staan en een dag later weer muziek wil luisteren, is ie ineen een stuk leger..
Oja, en als mijn iPod helemaal leeg is (niet meer aan wil) en ik doe ehm aan de lader, dan komt er wel een batterijtje te staan, maar die beweegt niet.. Laad ie dan op ofnie?
klinkt redelijk, er bestaan wel betere dingen voor dat geld maar ik heb hem puur voor het design gekocht, de rest vind ik maar lelijk of te groot en zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef Adsum het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de Bose Sounddock, ben namelijk van plan er een aan te schaffen (mits goede ervaringen) ?
[afbeelding]
Ik ga op kamers vanaf morgen, en wil niet mijn stereo meeslepen en de buurt wakker houdenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Sluit hem dan aan op je bestaande stereotoren in combinatie met iTrip ofzo.
Ik gebruik mijn iPod tegenwoordig als alarmwekkertje. Simpelweg 'e'en audiokabel naar mjin oude kut stereosetje en ik ben voor bijna geen geld klaar. DIe kleine sounddocks zijn wel leuk enzo, maar laden die ook je iPod op als hij erop staat of niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik ga op kamers vanaf morgen, en wil niet mijn stereo meeslepen en de buurt wakker houden![]()
die heb ik op mijn bureau, kan je aansluiten op je iPod, klinkt erg goed maar is niet draagbaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Hmm okee... Vind E379 ook wel veel geld...
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
de bose welquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
DIe kleine sounddocks zijn wel leuk enzo, maar laden die ook je iPod op als hij erop staat of niet?
ja of een jack-to-tulp stekker hequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Sluit hem dan aan op je bestaande stereotoren in combinatie met iTrip ofzo.
Omg, dies fucking lelijk manquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Hmm okee... Vind E379 ook wel veel geld...
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
Heb je die design-leek ook weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omg, dies fucking lelijk man
Voor 200 euro heb je onderhand een hele fucking surroundset met een beter design
naast het feit dat het over het algemeen wat naief is om te denken dat je gemiddelde schijtgoedkope surround set beter presteert dan een to-the-point setje van h//kquote:
en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kastquote:Voor 200 euro heb je onderhand een hele fucking surroundset met een beter design
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |