Na een uurtje gebruiken of zo loopt ie steeds vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Wat bedoel je precies met dat hij dood gaat?
Hoe haal ik dan wat liedjes eraf, want anders past het er niet op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Als je er foto's op wilt zetten, moet je hem in de computer pluggen, via windows verkenner foto's erop, en bij de andere pc vai windows verkenner foto's eraf halen.
Niet al te moeilijk
Mits garantiequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Geqxon het volgende:
Even de support van Apple bellen, dan krijg je een nieuwe
Zou je denken ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Geqxon het volgende:
Even de support van Apple bellen, dan krijg je een nieuwe
Apple.nl > Support > iPod > iPod mini / iPod > Request service onlinequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:43 schreef MaRySe het volgende:
Kan nergens iets vinden over de garantie termijn en welk nummer ik moet bellen
laat maar, het is al gelukt met die updaterquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:55 schreef arco_corleone het volgende:
Wie kan mij helpen met de vraag hoe ik tijdelijk nummers van m'n ipod afhaal?
Maar je hebt ook nog zo iets als een verwachte levensduur. Als zo'n ding na 13 maanden kappot gaat doen ze ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef Geqxon het volgende:
JepMoet het wel binnen een jaar na aanschaf zitten.
Als je een iriver had zou dat 2 jaar zijn.
Denk je dit of weet je dit? Ik ben zelf al meerdere malen door mijn neus geboord, toen iets na 13 maanden kapot ging. Ik geloof dit namelijk niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog zo iets als een verwachte levensduur. Als zo'n ding na 13 maanden kappot gaat doen ze ook niet moeilijk.
Dan moet ik mijn iPod direct opsturenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Apple.nl > Support > iPod > iPod mini / iPod > Request service online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |