Wat je ermee wilt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:44 schreef Chip90 het volgende:
[..]
moet eerst achter komen wat ik er mee wil.....
hoe zijn jullie dan uit de kast gekomen? of er achter gekomen dat je homo was? ik kijk graag naar jongens en zou er wel mee willen zoenen en knuffelen maar meer....lijkt me nu nog een beetje vies eng
Ga eens werken!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Andyvie het volgende:
Het wordt hoog tijd dat ik weer eens werk krijg, want volgens mij zit ik hier een flinke RSI te ontwikkelen
Helemaal (niet anne) links en rechts.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef keizerpinguin het volgende:
tijd voor een plaatje!!!
[afbeelding]
anne1982-creno-keizerpinguin @ studio 54 antwerpen @ www.redandblue.be
Ik wil wel werken, maar niemand wil mij werk gevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ga eens werken!helpt het?
Ahum...ik moet maar eens m'n mond houden...zit op mijn werk en doe bar weinig op dit moment....ik ga maar ff iemand helpen ofzow.
Tegelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef Chip90 het volgende:
[..]
ja.... wat ik er mee wil, wil ik gewoon met een meisje of af en toe een jongen of allebei...![]()
Was dat nodig???quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef keizerpinguin het volgende:
tijd voor een plaatje!!!
[afbeelding]
Creno en Keizerpinguin lijken toch wel heer erg op elkaar op deze foto (was me nog niet eerder opgevallen eigenlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef keizerpinguin het volgende:
tijd voor een plaatje!!!
[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 15 augustus 2005 14:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja natuurlijkkan ook foto's posten van de dino's tijd
![]()
die rechtse ben ikke!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Helemaal (niet anne) links en rechts.![]()
nee hoor ik zal je sparen, op die foto's zie ik er ook niet echt charmant uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:55 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Dat is een groot zwart gat in mijn leven..... please niet![]()
Zal ik ze posten dan, ik kan altijd even mezelf eraf knippen.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor ik zal je sparen, op die foto's zie ik er ook niet echt charmant uit![]()
ahha doe maar niet.......quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:59 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Zal ik ze posten dan, ik kan altijd even mezelf eraf knippen.....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |