1 Miljoen. Niet verkeerd.quote:Zestien veelbelovende profboksers kunnen zich in deze 17-delige Amerikaanse reality-serie onder het toeziend oog van Sylvester Stallone en bokslegende 'Sugar'' Ray Leonard letterlijk naar een hoofdprijs van 1 miljoen dollar knokken.
Sly & Sugar:quote:STALLONE BELIEVES HIS SHOW IS NOT RESPONSIBLE FOR SUICIDE
LATEST: SYLVESTER STALLONE refuses to accept his upcoming reality TV show THE CONTENDER is to blame for the apparent suicide of promising boxer NAJAI TURPIN.
Turpin, a contestant on the ROCKY star's boxing reality show, shot himself last week (ends18FEB05), to the astonishment of both producers and his fellow contenders.
And while Stallone, who attended Turpin's funeral with SUGAR RAY LEONARD on Friday (18FEB05), is shocked by the incident, he doubts his show is linked to the tragedy.
He says, "This unfortunate occurrence seems to have nothing to do with boxing but other personal issues that we really don't know much about."
Het is leukquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef static het volgende:
Probleem is dat deze: Joling & Gordon over de vloer ertegenover geprogrammeerd staat.
Ja dat verbaast mij ook. Die Reid werd net als Manfredo de vorige keer helemaal de hemel in geprezen als "de betere vechter" met de "betere resultaten" en dan verliest ie. Ik was eigenlijk meer verbaasd toen Gomez Manfredo versloeg. Manfredo kon maar geen vuist maken tegen Gomez diet er niet afgetraind uitzag. Die Manfredo werd aangekondigd als de beste vechter van het programma.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:09 schreef linebear het volgende:
en weer ligt de betere eruit... vreemd hoor...
En weer zitten die kleine kids op de eerste rij, dat doe je toch niet ?!?
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:57 schreef linebear het volgende:
Vond het erg zwak van de Ishe (of hoe hij ook heten mag) dat hij niet wilde vechten. Had het wel leuk gevonden als hij er uit zou liggen....
Neuh denk het niet, Brinkley had hem aardig voor lul gezet tijdens de persconferentie. Zo’n publieke vernedering (noemde hem met andere woorden een schijterd) hakt er aardig in denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef linebear het volgende:
ja zeker.... en dan meteen stiekem voor Jonathan zijn, dat zou toch niks met zijn huidskleur te maken hebben he
Precies! Ik vond het ook een excuus van niks. Iedereen moet een keer vechten. Achmed heeft hem de hele tijd uit lopen dagen dus waarom zou je dan niet tegen hem vechten? Als je toch een keer moet vechten. Het was echt zo’n zwak excuus, een terugkrabbel excuus. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen de komende weken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef linebear het volgende:
heeft vast ook te maken met dat hij het gevoel had dat ze hem pushten om te vechten....
maar ja, moet je mar geen grote bek op zetten he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |