ja, ik heb gecheat. alle 50 snapshots e.d. en toen maakte ik nog een foto van een te snapshotten objectquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Valt het jou niet op dat je 51 snapshots hebt van de 50?
ja, en niet lang erna begon het te waaien en viel ie op een auto die daar voor het stoplicht stond en was er een hele kettingreactie van exploderende auto's!quote:
En je hebt hem geparkeerd op het beeldje van het vliegveld toch?
Aha op die manierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, ik heb gecheat. alle 50 snapshots e.d. en toen maakte ik nog een foto van een te snapshotten object
Hahah, die explosies vind ik echt leuk gedaan. Ik hoop nu al op een nieuwe GTAquote:[..]
ja, en niet lang erna begon het te waaien en viel ie op een auto die daar voor het stoplicht stond en was er een hele kettingreactie van exploderende auto's!
Er waren geruchten over. Maar dat bleek later door Rock* niet waar te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:47 schreef keijz het volgende:
is er eigelijk al iets bekend over een nieuwe GTA?
Dat is ook erg gaafquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:38 schreef jpzegthallo het volgende:
Mega-crashes op de snelweg zijn mijn favoriet
Whehehehe, en dan sta je gewoon te smullen van het uitzichtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is ook erg gaaf
Wat mij is overkomenHad een 4* wanted-level. Toen kwam er een politie helikopter eraangevlogen, ik pakte mijn sniper rifle en schoot in 1 schot de heli naar beneden. Waarschijnlijk de piloot doodgeschoten
De helikopter storte neer op een snelweg, en 20 andere auto's knalden er vol boven op en ontplofte allemaal. Toen had ik een 6* level
Ik dacht. Ik ben dood ..
![]()
Ik wel. Wie nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:45 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Whehehehe, en dan sta je gewoon te smullen van het uitzicht![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:50 schreef qu63 het volgende:
ik ging net met een heli boven op het dak van een gebouw staan, en daarbovenop zat ook zo'n gele pijl. ik dus weer naar beneden, pak een motor, rij het gebouw weer binnen en sta boven de wolken met een moter op een gebouw:
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen reed ik naar beneden en sprong ervanaf en lande met mn parachute op de snelweg
[afbeelding]
en een paar tellen later:
[afbeelding]
En gehaaldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt ja. Denk je slim te zijn
Ik ben toen ik binnen was meteen naar links gerend, naar die stalen rekken. Daar kunnen ze niet doorheen schieten, maar je kunt er wel een beetje doorheen kijken. Dan kunnen er nog maar van twee kanten kogels komen, en kun je al een beetje zien waar ventjes staan. Als je dan de ventjes neerknalt die je direct kan beschieten vanaf waar je zit, kun je daarna sneaky met een sniper één voor één de rest van de ventjes uitschakelen.
Je moet alleen uitkijken als je die toko uitloopt, dan staat er boven op die toren van twee of drie containers nog een dude met volgens mij een shotgun, die behoorlijk snel met een paar goede shots je complete armor en health bar leegt, let erop dat je dus óf snel wegrent, óf die dude platlegt
Je kunt er zo naar binnen lopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Ah dankjewel. Als het goed is moet ik daar al bij kunnen toch?
Je moet de driving school ook afgerond hebben volgens mij, daarna werd ik pas gebeld tenminste, en ik had de ondertiteling ook al gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb alle normale missies al gehad.. de aftieteling is al geweest..
het lukt me niet om die 2 minutenmissie te doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:26 schreef Eddos het volgende:
[..]
Je moet de driving school ook afgerond hebben volgens mij, daarna werd ik pas gebeld tenminste, en ik had de ondertiteling ook al gehad.
En je hebt helemaal geen cheat gebruikt? Ook niet voordat je ging saven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef jpzegthallo het volgende:
ik was aan het touren, komt er in beeld: Cheat activated! wtf!![]()
Bedoel je die ene missie dat je op 2 wielen moet rijden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lukt me niet om die 2 minutenmissie te doen.
of ik ben te snel en heb 4% damage waardoor ik het helemaal niet haal (30% ofzo) of ik ben te laat
Helemaal niksquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En je hebt helemaal geen cheat gebruikt? Ook niet voordat je ging saven?![]()
Waar zit jij dan nu in het spel. Ik zit nog steeds vast in Los Santosquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Ik save ook te weinig, en dat is nu weer duidelijk. 4 missies overdoen(vanaf dat ik de stroom in de heule stad uit moet doen ofzo)
![]()
![]()
Die stad rechtsbovenin.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar zit jij dan nu in het spel. Ik zit nog steeds vast in Los Santos
P.S. In Los Santos is toch een wedwinkel?
nee, in 2 minuten van de ene kant van de stad naar de andere en weer terug, zonder damagequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En je hebt helemaal geen cheat gebruikt? Ook niet voordat je ging saven?![]()
[..]
Bedoel je die ene missie dat je op 2 wielen moet rijden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |