mij boeit dat echt niks hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef MouseOver het volgende:
Die sterrenbeelden zijn altijd wel erg prominent aanwezig op dat soort sites.. ik geloof dat je er zelfs gericht op kunt zoeken. Maken mensen daar nu echt zo'n issue van
En maar schelden op mannen die na een tijdje oppervlakkige standaardberichtjes gaan sturenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:01 schreef Sylvana het volgende:
dat had ik ook toen ik net lid was, maar de laatste tijd een stuk of 10 per dag, waarvan de helft niet eens interessant isHeb er nu zelf 5 verstuurd, maar dus nog steeds geen reactie
word ik echt gek van, als ik heel verhaal stuur en ze dan niet reageren
ik vind het leuker om persoonlijke berichtjes te krijgen, maar als iemand een standaardberichtje stuurt en hij heeft een leuk profiel en/of een leuke foto dan wijs ik hem echt niet af omdat hij een standaard interesseberichtje stuurde hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En maar schelden op mannen die na een tijdje oppervlakkige standaardberichtjes gaan sturen
Zo denk ik dus ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:03 schreef Vivi het volgende:
Haha, ik reageer op helemaal niemand voordat ze op mij hebben gereageerd..psychologisch voordeel
ik vind het ook wel leuk om zelf op zoek te gaaan hoor, dan weet ik iig dat diegene aan mijn criteria voldoet, als je gevonden wordt is dat altijd nog maar de vraagquote:
Heb je opzich wel gelijk in, daarom vond ik het gister wel leuk dat ik me net had aangemeldt en meteen een leuke dame reageerde...quote:
Ik ben ouderquote:
En single, en die opstelling helpt niet echt mee om die status te veranderenquote:
Top! Hou jij ook de ouderwetse standaarden aan van de rol van de vrouw in het huishouden? Dan wil ik wel een mailtje sturen hoor...quote:
Hè bah wat saaiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Hou jij ook de ouderwetse standaarden aan van de rol van de vrouw in het huishouden? Dan wil ik wel een mailtje sturen hoor...![]()
Dat is nou het mooie van die datingsites. Wat de één saai vindt, vindt de ander helemaal geweldig!quote:
Regel 1: zet je mail in een berichtje dat je stuurt.. weet je toch onderhand welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:25 schreef Sylvana het volgende:
volgens mij zijn het gratis members waar ik berichtjes naar heb gestuurd ofzo![]()
maar ik wil niet iedereeen gelijk me mail gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:26 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Regel 1: zet je mail in een berichtje dat je stuurt.. weet je toch onderhand wel
Zou ik ook zeker niet gaan doen. Of je moet een nieuw hotmail-adres aanmaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar ik wil niet iedereeen gelijk me mail geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |