Welke shampoo gebruik je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef Ripley het volgende:
En ziet ook dat het bij mij wel degelijk uitmaakt of ik hema of lush gebruik, iig voor mijn haar. Met name de shampoo's maken zo veel verschil uit, mijn haar is gewoon veel zachter en minder pluizig
Ik gebruik Big en daarna coolaulin. Hiervoor the Blonde, was ook erg lekker. En retread, maar daar had ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke shampoo gebruik je?
Ik heb Trichomania, Reincarnate en Ultimate Shine, maar mn haar is bij alledrie eerlijk gezegd nog best droog en pluizig![]()
Je mag wel een stuk van de mijne hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef ymme het volgende:
Is Angel's Delight nog in 100gram te koop in de winkels??
Deze zou ik zo graag willen hebben. Wat is die lekker zeg
Ik heb je gemailtquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je mag wel een stuk van de mijne hoor
IK heb me een beetje verkeken en nogal veel gekocht
Moet nu de deur uit, maar ik kijk morgenochtend even!quote:
www.photobucket.com is idd heel handigquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:54 schreef ymme het volgende:
Is er iemand zo lief voor mij, dat als ik ze de foto's even doormail van mijn lush verzameling. Die gene ze dan eventueel hier kan plaatsen voor mij?
1 | leonie_82@hotmail.com |
Heel erg bedankt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
www.photobucket.com is idd heel handig
Maar je mag ze ook mailen naar me, dan zet ik ze erop.
[ code verwijderd ]
-edit- zonder 1 dus, ik weet niet waarom dat ervoor staat
Ik heb ook nog niet het juiste haarproduct van Lush gevonden. Mijn haar wordt er wel zacht van, maar dat levert bij mij een pluiseffect en slap haar op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke shampoo gebruik je?
Ik heb Trichomania, Reincarnate en Ultimate Shine, maar mn haar is bij alledrie eerlijk gezegd nog best droog en pluizig![]()
Ooow, ik had juist gehoopt dat het allemaal goed zou komen als ik Retread conditioner erbij ging gebruikenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:14 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet het juiste haarproduct van Lush gevonden. Mijn haar wordt er wel zacht van, maar dat levert bij mij een pluiseffect en slap haar op.
Trichomania gebruik ik wel, daar ben ik wel tevreden over, maar de tot nu toe geprobeerde conditioners zijn niet zo succesvol.
( American cream-jungle-retreat )
Oke.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb het nogmaals verstuurdHeb je het nu wel binen dan?
Hier staat de poto, het is me dus gelukt om het op photobucket te krijgen! dus bedankt, maar het lukt me nu zelf wel denk ik![]()
![]()
Bekeer hem!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef Skaai het volgende:
Ik ga Heatwave wel even inzepen met de static & laffer meet.
Ik neem alles mee! Een vuilniszak vol Lush bende, en dan ga ik voor elk Lush product stuk voor stuk een demonstratie geven!quote:
Ik dacht dat ik echt teveel lush in huis had. Maar na het zien van deze foto, vind ik dat toch best nog wel mee vallen. Er kan nog genoeg bijquote:
Hij heeft juist een hekel aan die winkels omdat die verkoopsters alles op je willen smeren enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik neem alles mee! Een vuilniszak vol Lush bende, en dan ga ik voor elk Lush product stuk voor stuk een demonstratie geven!
Blij te horen dat alles goed is aangekomen. Ik had van AOBS superveel staan nog, en ik vind het niet zo heel fijn, dus ik dacht ik doe het er maar bij. =)quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
Ah dat was carmen (ben de nickname even kwijt)
Dank je Dank je
Je bent echt een schat
Ze heeft er namelijk nog meer proefjes ingedaan, van: Spice mountain, Cereology,Middele earth turns to rock, en AOBS.
Kan ik wat voor je terug doen, dan doe ik dat met veel plezier
Angels delight ruikt heerlijk. Spice mountain overigens ook!
AOBS, gebruik ik al 3x in de week dus dat wist ik al (maar evengoed bedankt)
En Cereology ookal eens al proefje gehad maar nooit onder de douche geprobeert, en dat geld ook voor middle earth turns to rock. Bedankt
Overigens ben ik erg verslaafd geworden aan MOM. Ik gebruik deze minimaal 1x in de week. VInd het een lekker fris masker.
Ontzettend bedankt hoor, erg lief van je!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:50 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Blij te horen dat alles goed is aangekomen. Ik had van AOBS superveel staan nog, en ik vind het niet zo heel fijn, dus ik dacht ik doe het er maar bij. =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |