Offtopic: vervelend hé, altijd die ouders die te laat komen... ik heb het ook vaak. Ik doe hetzelfde werkquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef debby1973 het volgende:
Helaas kwamen een paar ouders te laat hun kind ophalen waardoor ik pas na 6 uur weg kon van mijn werk.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef Funnie het volgende:
Zow, ik ben er weer helemaal bij! Heb alles terug gelezen (pfft!)
bibi, ik heb van jou geen email gehad dus ook geen snowcake voor je gehaald (was ook op na mijn aankopen!)
Ik spreek geen italiaans hoor. Op de een of andere manier ga ik steeds in het frans overquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@Kyara: Spreek je ook een beetje Italiaans ondertussen? Mijn vriendje woont in Nederland maar de rest van zijn familie komt uit Trieste, dat lig vlakbij VenetieDus ik spreek het ook een beetje
Verder vind ik het jammer dat ik niet naar de Lush winkel ben gegaan met de Italiaanse Familia
Als je per ongeluk nog een Italiaans Lushkrantje hebt, zou ik het erg leuk vinden om die eens te bekijken
The horror!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef debby1973 het volgende:
Mijn bbs en bruisballen van lush zijn op. snik snik Ik ga zo maar in bad met badschuim van yves rocher of de bodyshop.
Hihi, hopelijk wel, maar de relatie is nog maar pril: 5 maanden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik spreek geen italiaans hoor. Op de een of andere manier ga ik steeds in het frans over
Mail me maar even voor dat Lush krantje. Je zult trouwens nog wel vaak genoeg bij je schoonfamilie komen en dan is een bezoekje aan Lush echt de moeite waard
Nee, heb verder alleen een lading zeep en ander spul dat je niet in bad kunt gooien. Ja ja, Debby zit met een echt wereldprobleem. Haar bbs en bruisballen van lush zijn op!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
The horror!Kun je er geen badschuim inmikken dan of heb je dat niet?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef debby1973 het volgende:
Mijn bbs en bruisballen van lush zijn op. snik snik Ik ga zo maar in bad met badschuim van yves rocher of de bodyshop.
Ik kon het al wel ruiken door het plastiekje heen, maar vooruit, omdat je zo aandringtquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Maerycke het volgende:
Je hebt je rockstar nog niet eens uitgepakt!
boehoequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Bibi zei in een ander topic net iets over Parijs. En toen werd ik nieuwsgierig. Maar ze hebben niks boeiends in de Parijse Lush. Niks wat wij niet hebben en met veel dingen zijn ze duurder
That's right, sistah! High 5!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef PeRi het volgende:
Don't mess with me SS. Anders ontmoet je de rest van mn kliek![]()
Dat weerhoud je er toch niet van eventueel naar Parijs te gaan hequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef PeRi het volgende:
Bibi zei in een ander topic net iets over Parijs. En toen werd ik nieuwsgierig. Maar ze hebben niks boeiends in de Parijse Lush. Niks wat wij niet hebben en met veel dingen zijn ze duurder
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef bibi het volgende:
[..]
Dat weerhoud je er toch niet van eventueel naar Parijs te gaan he
Die bewaar ik dan voor zondag. Ga ik weer uitgebreid badderen met the strokes in mijn haar. Waar ruikt de bbs naar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef Kyara het volgende:
nounounou dames....
SS: je hebt mail terug.
Debby: overmorgen krijg je misschien je pakje en heb je weer een BBS!
Anitra: je hebt mail!
Door al die ruilacties van de afgelopen weken zijn we experts geworden in het uitpakkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
Er staan hier nu 7 pakjes op een rij. Wel heel knullig dichtgetaped. Er zit zelfs een schoenendoos bij (had geen doosjes meer). Ik hoop dat jullie ze nog open krijgen straks.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Door al die ruilacties van de afgelopen weken zijn we experts geworden in het uitpakken
Ik neem aan dat het krantje veilig in een enveloppe zit?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:28 schreef Kyara het volgende:
Er staan hier nu 7 pakjes op een rij. Wel heel knullig dichtgetaped. Er zit zelfs een schoenendoos bij (had geen doosjes meer). Ik hoop dat jullie ze nog open krijgen straks.
Hoe bedoel je? Ik ruil nooit wat!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Door al die ruilacties van de afgelopen weken zijn we experts geworden in het uitpakken
Ja, die zit in een hele mooie grote envelop zonder tape (dus die krijg je wel open).quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het krantje veilig in een enveloppe zit?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ruil nooit wat!
Als ik inkopen heb gedaan, volgende week dinsdag, en er zit iets tussen voor je, dan maak ik uiteraard ook proefjes voor jou, dat is wel zo eerlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ruil nooit wat!
Wil je em trouwens terug hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, die zit in een hele mooie grote envelop zonder tape (dus die krijg je wel open).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |