Zo'n naam is beroerd afkorten, dus da komt wel goed uit..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
die nr 29 is een hele brede kerel hoor
Ik ook, dus ik zal 'm wel ff aanpakken!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef Spideyman het volgende:
Die nummer 28 schijnt nogal losse handjes te hebben las ik in de VI. Oppassen dus
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
Real Torremolinos
(kwam ik tegen tijdens het boeken van een reisje voor mijn ouders die 30 getrouwd zijn !!)
GOALKEEPERS
1 Porto Monee ESP
11 Jesus Prats D'Angolo NIG
99 Gerardo La Constato Diaz ESP
DEFENDERS
2 Fernando Gevarro ESP
3 Corry Cortés Collabro MEX
13 Michiel Macielson SWE
22 Claudio 'Tuzzio' de Lima Perlama BRA
33 Metje Iulinanus GRE
4 Seve Ballesteroidos POR
5 Miquel de Nada Potenzi ESP
28 Silvio 'Rafita' Vaartos LIB
MIDFIELD PLAYERS
6 Luis Pereyrara Augustino ITA
8 Donna Doni Rasputi ESP
10 Torja Borja IRA
20 Felipe Campano Ontanilla ESP
21 Franco Farinós Secundo ESP
26 Jonás In Walvissio POR ----------> die is toch zwaar gewond geraakt tijdens een visongeluk?
23 Danielo Perleitta URU
82 Arango Aranka Areilla CHI
FORWARD PLAYERS
14 Yordi el Salvador ESP
9 Tuni Nogkleinwas NOO
1+8 Okubo Obiku Abeiyie ZAM
29 Víctor Casagrande SAF
17 Chico Choutos Minor ESP
31 Toni Muñoz da Silva Portigo ESP
in de voorbereiding afgehaakt, maar was al aangemeld bij de Fifa !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
Die staat bekend als Lazaros, voetbalnaam.
Bjoro, zijn dat niet de selecties van vorig seizoen, zie ook Dolle Hond?
Tja, dat dacht PSV toen ook (met Ruud).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de voorbereiding afgehaakt, maar was al aangemeld bij de Fifa !
want ik heb de spelerslijsten opgevraagd in Zurich, ga er dus vanuit dat ze van dit seizoen zijn !
quote:Bos81 start met overwinning
De eerste wedstrijd onder leiding van de nieuwe trainer betekende een doelpuntrijke overwinning. De Poldervogels werden met 5-3 verslagen.
In de beginfase was ACFU heer en meester. De stand was na 15 minuten dan ook al 2-0 in het voordeel van de gastheren.
De eerste treffer werd gescoord door MethodMich, nadat hij aangeven van Bjoro de bal vanaf 20 meter in de touwen joeg.
5 minuten later maakte Dylan Dog zijn eerste van de middag. Nadat hij van VoreG de bal kreeg, soleerde hij door de defensie van de Poldervogels om vervolgens, met een bekeken lob, doelman Eend verschalkte.
Hierna ging ACFU iets meer achterover leunen, wat het beter niet had kunnen doen, want nog voor het rustsignaal hadden de Poldervogels alweer gelijk gemaakt.
De aansluitingstreffer kwam voort uit een misverstand tussen SCH en The_BoezelaaR. Een te korte pass werd onderschept door Sperwer. De spits omspeelde Pekel en schoof de bal in het lege doel.
De gelijkmaker viel in de 42ste minuut toen Gans vanuit een corner van Robin de bal in het doel kopte,
Na de rust probeerde ACFU met goed aanvallend spel weer op voorsprong te komen, maar het oogde te bang om uit een tegenaanval op achterstand te komen. Doordat Eilanden in de 67ste minuut Bjoro kwam vervangen kwam er weer meer durf en flair in het spel. Niet veel later werd het dan ook 3-2. Een voorzet vanaf de achterlijn van Voreg werd door Dylan Dog binnen getikt.
Een paar minuten later werd halverwege de speelhelft van De Poldervogels Dolle_Hond hard getackeld door Merel. De toegekende vrije trap, genomen door MethodMich , werd door
-Vaduz- onhoudbaar in het doel gekopt.
In de 83ste minuut werd de stand 5-2. Een mooie steekpass van invaller Vom zette VoreG vrij voor de doelman. Zonder aarzelen schoot hij de bal in de korte hoek. Kort voor het eindsignaal scoorde Specht nog tegen, maar daarna kwam de zege voor ACFU niet meer in gevaar
AC FOK! United – Poldervogels 5-3
9’ 1-0 Methodmich
14’ 2-0 Dylan Dog
29’ 2-1 Sperwer
42’ 2-2 Gans
72’ 3-2 Dylan Dog
75’ 4-2 -Vaduz-
83’ 5-2 VoreG
90+ 5-3 Specht
Gele kaarten
35’ SCH (ACFU)
58’ Bjoro (ACFU)
75’ Merel (Poldervogels)
AC FOK! United
Pekel
SCH
The_BoezelaaR
-Vaduz-
FrankyMcG
Dolle_Hond (80’Vom)
MethodMich
Bjoro (67’Eilanden)
Tong80
Dylan Dog
VoreG
Poldervogels
Eend
Gans
Zwaluw
Roodborst
Parkiet
Robin (63’Reigert)
Merel
Mees
Ekster
De Haan (46’Specht)
Sperwer
Ik met de botte bijl en jij met de goeie pass naar voren, ging lekker. O, en dat misverstand met SCH waar de goal uitkwam zal niet meer voorkomen. Althans, alsie voortaan dan van me afblijft tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Was even wennen met Boez achterin, maar we vullen elkaar goed aan. Methodmich legde die bal, met een goede curve prachtig op m'n hoofd zeg. Grote klasse van onze spelbepaler!
Yup. Ik was samen met je aanwezig. Ik heb echt genoten. Vooral van de keeper pekel! Daar kan ik wat van opsteken (mocht ik onder de lat staan)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Langs de kant was het genieten geblazen; wat een amusement. Er lopen een paar spelers tussen waarvan je alleen maar je vingers bij kan aflikken. Daar kan je als speler van Jong ACFU nog veel van opsteken. Hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |