quote:
Mja, die geeft de strafcorner aan en dan wordt er altijd op de aangever ingezoomd, dat is bij de heren ook zo
En ik kan bij ons op de club wel heel wat mooiere hockeymeisjes aanwijzen dan Fatima Morero de Melo. In het dameselftal vind ik trouwens Naomi van As en Ellen Hoog heel wat smakelijker
Maar nu ff over de wedstrijd zelf, Nederland was gewoon veel sterker dan Spanje en 3-0 was zeker een terechte uitslag. Slecht wel dat die strafbal gemist werd.
Ik ergerde me overigens dood aan het commentaar, behalve dat hij volgens mij erg weinig kennis van zaken had, stoorde ik me ongelooflijk aan dat opgehemel, het klonk alsof hij het over zijn eigen dochters had. Ik weet dat ie natuurlijk wel competent zal zijn, maar het was vaak genoeg dat hij zoiets zei van "...en nu krijgt ze hem tegen, hoewel ik hier geen overtreding kan ontdekken. Het was niet gevaarlijk, of met de bolle kant of met de voet gespeeld, maar de scheidsrechter zal het wel goed gezien hebben" Terwijl het voor mij overduidelijk afhouden was
![]()
, ook dat met die strafbal was slecht "ze gaat er 3-0 van maken"
Of een uitspraak als "ze speelde bij
*club* en dat is natuurlijk een club waar je alleen maar beter kan worden" Zeg iets zinnigs of hou je mond, maar dit soort geouwehoer slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar anyway, hoe zit het met de heren, wanneer moeten die spelen?