Het ergste nadeel was nog dat je die missies moest volbrengen anders mocht je niet naar de volgende race.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:34 schreef mordradead het volgende:
o, die kutmissies javerschrikkelijk waren die zeg
Vanavond ga ik maar weer eens de 2de race doen van Carma 1quote:
Zelf geef ik meer de voorkeur aan de ΕΥΡΩquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef Kreator het volgende:
Euro. Het is Euro. Zelfs meerdere euro's maken geen euri. Het is een Beau van Erven Dorens woordje..
Carmageddon 1 is ondertussen al abandonware geworden geloof ik dus dat geeft nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vanavond ga ik maar weer eens de 2de race doen van Carma 1
ff kijken of ik de draw distance nog wat aan kan passen
Eigenlijk zouden ze er een goede port van moeten maken
Heeft Carma 1 stiekem niet gekocht, maar gedownload![]()
Als je bij *kuch* www.the-underdogs.org *kuch* kijkt kun je hem daar alleen nog maar kopen, downloaden kan nog nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:17 schreef babba het volgende:
[..]
Carmageddon 1 is ondertussen al abandonware geworden geloof ik dus dat geeft niet
Splat Pack heette dat toch? Of is max pack nog een andere uitbreiding!?!?!?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:34 schreef Rikoko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb t CARMAGEDDON max pack!
daar zitten Noooooooooooog meer levels in
Helaas speel ik em nooit meer
Wat doet dit precies danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef menesis het volgende:
nog een tip: start het spel zo op in dos, misschien werkt het ook zo als je de snelkoppeling in windows aanpast: "carma.exe -hires" dan ziet het er alweer wat mooier uit!
nah max pack is carma+splatpack geleverd in een doos met een muismat en sleutelhanger (tenminste zoals ik hem toen gekocht heb )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef menesis het volgende:
[..]
Splat Pack heette dat toch? Of is max pack nog een andere uitbreiding!?!?!?
Strax even proberen danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:55 schreef menesis het volgende:
dan draait ie in 640x480* ipv 320x240 ofzoiets. De textures worden niet mooier maar het beeld in de verte wel iets. Ik heb het in de tussentijd even geinstalleerd en geprobeerd en het werkt als je carma95 installeerd en je doet het volgende in de snelkoppeling:
[afbeelding]
maar het werkt dus ook in dos met de dos installatie...
* de precieze reoluties weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |