quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog over:
-Top Gun
-Acda & de Munnik
-Boyz II Men
-Frank Boeijen
Sorry..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:20 schreef peet25 het volgende:
Is X&Y van Coldplay er nog? Anders wil ik hem graag ovenemen voor 10 euro incl. verzendkosten.
Nog niets ontvangen, kan dat kloppen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:56 schreef ymme het volgende:
Geld gaat morgen onderweg hoor Stanley_Climbfall
Is de cd al onderweg?
ben zeer benieuwd naar deze
Morgen gaan 4 cd's voor je op de post. Je had al wel betaald hè?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:44 schreef King_Nothing het volgende:
S_C, heb je mijn bombdiggy friggin' shizzle al opgestuurd?
bla bla.. wat een avontuur weer!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef mordradead het volgende:
ik heb je geadd op msn... waar woon je eigenlijk in groningen
spannend hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
bla bla.. wat een avontuur weer!
Ik heb nog geen cd'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Morgen gaan 4 cd's voor je op de post. Je had al wel betaald hè?
Ja al een week geleden. Dat heb ik je trouwens ook al gemaild.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet meer of je al betaald had??
Rabo-rekening denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh.. ok, dan stuur ik de cd's vandaag nog op. Ik kan het nergens meer terugvinden. Weet je nog op welke rekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |