Het onderwerp was niet ge golfoorlog. Het onderwerp was de verveling van een groep soldaten en Swofford in specifiek, op het moment dat zij in de oorlog zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het was gewoon geen voldoenend einde.
En terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ja hallo, iedereen is Donnie Darko fan![]()
Daar gaat het nu juist omquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Hollandia2 het volgende:
serieus de saaiste film van dit jaar alvast geziengebeurt helemaal niks
Ga jij maar weer American Pie kijken met je wansmaakquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Hollandia2 het volgende:
Wat is jarhead toch een ongelooflijke rukfilm zeg. Overrated en overhyped.
En dan zie je van die paupers hier in dit topic die interessant proberen te doen met woorden als 'prachtige beelden' 'dat paard' 'prachtige olie regen', stel nichten![]()
WTF als ik prachtige landscapes wil zien kijk ik wel national geographic.
Het is gewoon een kutfilm, welke meer lijkt op een soort big brother maar dan in de golfoorlog
haha kutkneus ik heb mn smaak nog niet eens vermeld in mijn post wat betreft filmsquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ga jij maar weer American Pie kijken met je wansmaak
hij begrijpt de film nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Hollandia2 het volgende:
Wat is jarhead toch een ongelooflijke rukfilm zeg. Overrated en overhyped.
En dan zie je van die paupers hier in dit topic die interessant proberen te doen met woorden als 'prachtige beelden' 'dat paard' 'prachtige olie regen', stel nichten![]()
WTF als ik prachtige landscapes wil zien kijk ik wel national geographic.
Het is gewoon een kutfilm, welke meer lijkt op een soort big brother maar dan in de golfoorlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bij al, zeker een mooie film! Wat mij betreft past ie bij het rijtje mooiste oorlogsfilms. Eindelijk een oorlogsfilm van deze eeuw die het bij de grote jongens kan halen. Hij mag bij mij wel bij het rijtje:
The Great Escape, Saving Private Ryan, Band Of Brothers, The Longest Day, A Bridge Too Far, Der Untergang, The Pianist en nog een paar anderen![]()
Mijn cijfer voor Jarhead is een 9.Friends don't let friends remain beardless...
Ja maar die heeft ook nog maar 9000 votes. Das erg weinigquote:Op zondag 22 januari 2006 10:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
De film heeft op IMDb nog steeds een magere 7.3, hoewel dat natuurlijk ook niet alles zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |