abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29635007
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Het is 47

Heb nog nooit op een 64 server gespeeld volgens mij
oops foutje.. maar op 64 player server is t goed vertoeven.. daar haal je in een SU of F15 ook makkelijk streaks van 120 als je niet neergeschoten wordt alleen is t als GI een beetje kut als je in strike at karkand ineens door 3 volle 6 man squads belaagd wordt

*plus* teamwork is dan echt belangrijk. Op ene 32 speler server is t nog goed te doen als lone wolf maar op een 64 player is t squad up or die
pi_29635156
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Fliepke het volgende:
Oh trouwens die assault klasse is toch wel erg fijn. Met die grenadelauncher kan ik echt van grote afstanden nog mensen afmaken. Ook groepjes vijanden zijn een eitje met dat ding. Record: 3 man in een schot.
En die gun is ook gewoon lekker, paar knallen en iedereen is dood.

Alleen die granaat .
Wat moet ik daar nu mee
ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..
pi_29635174
RELAAS van de FoD vs FOK clanwar :

Eerste ronde :

Na een uur heeft spelen (+/- 15:30 uur) heeft FOK in een kiele kiele strijd zojuist op de FoD server= IP 217.148.191.27 met 2-0 gewonnen en de eerste slag toegebracht aan FOD en een voorsprong genomen.
Beide partijen waren aan elkaar gewaagd en lange tijd leek het erop dat een beslissing lang zou uitblijven. Commandant was 'sickert' en deed het prima. Munitie en voorraden waren op tijd, artillery barrage ruim vantevoren(zoals we even stiekum via MSN al vooraf bespraken ) Kortom: Van boven prima geregeld en de grondtroepen deden de rest en wat dus resulteerde in een eerste overwinning.
Nu heeft de strijd zich verplaatst naar de FOK server= IP 84.244.130.114 en ronde 2
begint en kijken of we dit ook kunnen winnen(tis tenslotte best of 3 en we spelen tot 17:00 uur)

2de Ronde:

En zojuist heeft in de 2de ronde FoD met 140-0 van FOK gewonnen! op de FOK server.Maar er moet gezegd worden dat de commander van FOK een ramp was(nee het was niet 'sickert' ) en lekker lag te slapen in zijn hok en er veel standaard spelers, die er ook in de eerste game erbij waren, dit keer niet meespeelden danwel pas aan het einde van de game erbij kwamen (omdat de server vol was en er eerst gekicked moest worden)en het toen het eigenlijk al een gelopen race was.

TUSSENSTAND:

1-1

UITSLAG:

Voorzover ik weet is er iets misgegaan bij het 3de en laatste potje want toen zaten alle Fok!kers en FoD'rs bij elkaar waardoor je niet meer kon spreken over een onderlinge strijd van clan tegen clan.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:43:06 #79
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29635229
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..
Heerlijk, heb met volle teugen genoten. Ik gebruikte hem niet alleen voor close combat, afstanden van 200 meter haalde ik makkelijk en dan nog mensen omleggen
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:44:53 #80
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_29635264
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef i-spy24 het volgende:
RELAAS van de FoD vs FOK clanwar :

UITSLAG:

Voorzover ik weet is er iets misgegaan bij het 3de en laatste potje want toen zaten alle Fok!kers en FoD'rs bij elkaar waardoor je niet meer kon spreken over een onderlinge strijd van clan tegen clan.
Da's het nadeel van Teambalance. Laten we het maar houden op een gelijk spel. Wij hebben later toen wij weer bij elkaar zaten wel weer aardig wat gewonnen, maar toen waren er volgens mij niet veel BoF-ers meer.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_29635336
Haha niet uit Belgie, Groningen zelfs

Maar ik ga het niet redden in de zin van druk, regel met vervoer/pc e.d.
pi_29635366
@ 'JMPoSTMaN' :

Klopt, ik heb al uitgelegd wat er misging in dat 2de potje toen jullie zo zwaar wonnen.
En met de 3de ronde was het dus helemaal mis omdat het 1st team dat in ronde 1 tegen jullie speelden
,en waar ik ook bij zat, uit elkaar was gevallen.(ik heb ronde 2 en 3 ook gemist vanwege die volle server)
Trouwens jij en ik moeten elkaar wel hebben he(ongevraagd of niet) want in het begin was ik weer 3 keer de lul door jou achterlijke tank en m'n duffe kop!
Maar je merkte dat ik het zat werd en toen achter je aan ging met die bazooka(je weetwel die *plonk*plonk* BOEM*) geluiden die je daarna elke keer hoorde en je lieten ontplofen.

@ 'Sickert:
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef 'Sickert' het volgende:

Goede squad (BOF!ERS) onder je hebben,ze de goede kanten op sturen,vijanden spotten en dan
artillery er op droppen.
Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaal
professioneel door niet te straffen) en volgens mij heb jij dat weleens anders meegemaakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 18:57:58 ]
pi_29635475
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook niet dus en mijn pc is niet echt demontabel
Maar ook bedankt voor de invite
geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.

Organiseren het in een soort gamecenter/internet cafe met alles erop en eraan. (met dank aan I-spy voor de tip.
pi_29635524
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Sickert het volgende:

[..]

volgende keer maar mee luisteren....

Nogmaals ff voor de mensen die geen TS hebben download het ff ook al heb je geen mic.. meeluisteren is ook al dondershandig want zo kan ik als commander tegen je zeggen waar de evt vijand zit... en je zo door het slagveld loodsen!!!!!!!
Welke server dan voor TS?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_29635525
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:53 schreef jpjedi het volgende:

[..]

geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.

Organiseren het in een soort gamecenter/internet cafe met alles erop en eraan. (met dank aan I-spy voor de tip.
men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spullies
pi_29635549
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:56 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spullies
Ja of ik moet mn muismat en muis meenemen
Maar ik ben niet z`on lanner live
pi_29635629
Nou die spullen die daar staan , zijn wel erug oke hoor, en je hoeft
niet te zeulen met je spullen.
Maar ik ben wel van de partij hoor. Mits we met genoeg mensen zijn,
minimaal een mannetje of 10
Hell To The Liars
pi_29635678
@ ' Ghostbuster' & 'domolanglekker':

Daar hebben ze perfecte muismatten en vooral gamer-muizen die feilloos werken
en normaal een ¤ of 150 per stuk kosten.(die hele speciale)
Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets niet goed is.(tenminste dat heb ik gehoord)
pi_29635691
Waarom krijg ik een error op teamspeak?
het ik netjes de Opo gelezen
pi_29635841
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' Ghostbuster' & 'domolanglekker':

Daar hebben ze perfect muismatten en vooral gamer-muizen feillos werken en normaal een ¤ of 150 per stuk kosten.(die hele speciale)
Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets niet goed is van wat ik hoorde.
hebben ze ook glazen muismatten? speel al jaren met een glazen muismat
pi_29635859
Teamspeak welk ip
pi_29635869
ik speel met steelpad maar ben onwijs slecht
Maar gewoon voor de heb.
en een mx510
pi_29635883
en voor teamspeak koop ik wel effe een headset Alleen meeluisteren is zo kut
pi_29635908
* Ghostbuster c4 plaatst in dit topic
pi_29635927
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
ik speel met steelpad maar ben onwijs slecht
Maar gewoon voor de heb.
en een mx510
Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoon
pi_29635943
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoon
Ja topding he`
Ik weet niet wat ik liever in mn hand heb,een vrouwen bil of borst
of mn muis
Ik weet het natuurlijk wel maar ze leest mee
pi_29636068
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja topding he`
Ik weet niet wat ik liever in mn hand heb,een vrouwen bil of borst
of mn muis
Ik weet het natuurlijk wel maar ze leest mee
lol
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:22:05 #98
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29636116
Wederom geen admins aanwezig om te kicken

kunnen we hier niet iets anders op verzinnen?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_29636207
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:22 schreef Gunner het volgende:
Wederom geen admins aanwezig om te kicken

kunnen we hier niet iets anders op verzinnen?
ja gewoon ergens anders spelen :|
pi_29637030
nou helaas wel, zolang er mensen met een ping van 500 spelen op de server valt er weinig eer te behalen.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')