oops foutje.. maar op 64 player server is t goed vertoeven.. daar haal je in een SU of F15 ook makkelijk streaks van 120 als je niet neergeschoten wordtquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Het is 47![]()
Heb nog nooit op een 64 server gespeeld volgens mij![]()
ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Fliepke het volgende:
Oh trouwens die assault klasse is toch wel erg fijn. Met die grenadelauncher kan ik echt van grote afstanden nog mensen afmaken. Ook groepjes vijanden zijn een eitje met dat ding. Record: 3 man in een schot.
En die gun is ook gewoon lekker, paar knallen en iedereen is dood.
Alleen die granaat.
Wat moet ik daar nu mee
Heerlijk, heb met volle teugen genoten. Ik gebruikte hem niet alleen voor close combat, afstanden van 200 meter haalde ik makkelijk en dan nog mensen omleggenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ohh heb zon hekel aan mensen die die grenade launcher in close combat gebruiken..![]()
Da's het nadeel van Teambalance. Laten we het maar houden op een gelijk spel. Wij hebben later toen wij weer bij elkaar zaten wel weer aardig wat gewonnen, maar toen waren er volgens mij niet veel BoF-ers meer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:40 schreef i-spy24 het volgende:
RELAAS van de FoD vs FOK clanwar :
UITSLAG:
Voorzover ik weet is er iets misgegaan bij het 3de en laatste potje want toen zaten alle Fok!kers en FoD'rs bij elkaar waardoor je niet meer kon spreken over een onderlinge strijd van clan tegen clan.
Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaalquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef 'Sickert' het volgende:
Goede squad (BOF!ERS) onder je hebben,ze de goede kanten op sturen,vijanden spotten en dan
artillery er op droppen.
geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ook niet dus en mijn pc is niet echt demontabel
Maar ook bedankt voor de invite
Welke server dan voor TS?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgende keer maar mee luisteren....
Nogmaals ff voor de mensen die geen TS hebben download het ff ook al heb je geen mic.. meeluisteren is ook al dondershandig want zo kan ik als commander tegen je zeggen waar de evt vijand zit... en je zo door het slagveld loodsen!!!!!!!
men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spulliesquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
geen gesjouw nodig... lees dat linkje maar ff in de post met de deelnemerslijst.
Organiseren het in een soort gamecenter/internet cafe met alles erop en eraan. (met dank aan I-spy voor de tip.
Ja of ik moet mn muismat en muis meenemenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:56 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
men speelt over t algemeen beter met zijn eigen spullies![]()
hebben ze ook glazen muismatten? speel al jaren met een glazen muismatquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' Ghostbuster' & 'domolanglekker':
Daar hebben ze perfect muismatten en vooral gamer-muizen feillos werken en normaal een ¤ of 150 per stuk kosten.(die hele speciale)
Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er iets niet goed is van wat ik hoorde.
Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoonquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
ik speel met steelpad maar ben onwijs slecht
Maar gewoon voor de heb.
en een mx510
Ja topding he`quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Hmm de steelpad heeft twee kanten toch? een ruwe en een gladden.. de gladde is voor balloze mausen. (En wel de teflon pads gebruiken voor je maus). En de MX510 is gewoon![]()
lolquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja topding he`
Ik weet niet wat ik liever in mn hand heb,een vrouwen bil of borst
of mn muis![]()
Ik weet het natuurlijk wel maar ze leest mee
ja gewoon ergens anders spelen :|quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:22 schreef Gunner het volgende:
Wederom geen admins aanwezig om te kicken
kunnen we hier niet iets anders op verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |