quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef Sickert het volgende:
gewoon met TB en muis spelen...joysticks zijn zo 1990![]()
hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net zijn we gestopt met spelen en ik kan namens alle 5 de FoD-ers zeggen dat we genoten hebben.
In het begin op onze server waren we maar met 3 en dat was echt moeilijk om bij te houden dan. Jullie hadden het eerste potje een redelijk numeriek overwicht, maar het 2de potje was alles weer gelijk en toen wonnen jullie met 2-0, was wel spannend. Op jullie server ging het al wat beter, alleen door de auto balance waren we in ineens opgesplitst in 2 groepjes. We waren inmiddels met zijn 5en.
Pas in later kwamen we uiteindelijk allemaal in hetzelfde team en toen ging het echt veel beter. Spawn, werd commander (hij speelde voor het eerst ranked)
Ik was Squadleader en toen gingen we los. Op Mashuur City ging het gewoon goed. We zorgde dat we de mainbase van de US hadden, op die manier is hun Black Hawk weg, vervolgens gingen we als Spec ops alle commander shit opruimen en dan is het een gewonnen strijd. Ik heb nog weer wat volle black hawk uit de lucht geschoten met mijn T-90![]()
Resultaat was een handje vol medailes voor FoD en een hele hoop plezier.
Deze week heb ik vakantie dus ik zal nog wel wat vaker op jullie server komen en dan zal ik aan jullie zijde strijden![]()
datum is nog niet bekend hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:52 schreef Fillipe het volgende:
Nee ga ik niet redden die LAN party, bedankt voor de uitnodiging iig
je moet voor vliegtuigen en helikopters je muis inverteren (hokje aanvinken). de rest kan je standaard laten staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
![]()
maar moet je de standaard instellingen van t spel gebruiken of beter customizen ?? en ook al pas ik t aan heb ik nog wejnig benul want die verschill functies doen voor t vliegen, stijgen lukt wel maar wat ik daarna moet doen om t luchtwaardig te houden....![]()
godver domo waar was je..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland was
dunno ik speel gewoon met de muisquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
![]()
maar moet je de standaard instellingen van t spel gebruiken of beter customizen ?? en ook al pas ik t aan heb ik nog wejnig benul want die verschill functies doen voor t vliegen, stijgen lukt wel maar wat ik daarna moet doen om t luchtwaardig te houden....![]()
goede squad (BOF!ERS) onder je en ze de goede kanten op sturenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kom je in godsnaam aan 168 punten
al bij die instellingen gekeken? mischien staat ie wel uit..quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef Droopie het volgende:
over muis gesproken, mijn muispointer komt niet meer te voorschijn in bf2, voor de rest geen problemen. ik heb zelfs bf gereinstalleerd. Wat nu??
was nog aan t slapenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
godver domo waar was je..
als jij erbij had geweest hadden we ze zeker 10x harder kapot gestampt in het eerste potje strike @ karkand op hun eigen server..
jammer dat ie allen unranked is anders had ik mooi weer 168 puntjes bijgeschreven gekregen
Ik heb je C4 anders niet gemist hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hah jullie hebben nog geluk dat ik in dromenland was
volgende keer maar mee luisteren....quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
was nog aan t slapenen ik heb trouwens nog steeds geen mic voor teamspeak
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
maar er zijn ook mensen die dit halen zonder commander te zijn
zie 1 pagina terug de screen
hmmm ik heb noh steeds moeite om mijn kill streak van 45 in een tank te verbeteren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb je C4 anders niet gemist hoor![]()
Wie weet komt het ooit nog eens zover dat we echt FoD tegen BoF kunnen spelen. Aan jullie zal het niet liggen![]()
FoD is echter erg inactief de laatste tijd.
Trouwens mijn kill streak omhoog geschroefd naar 16. Op mashuur city 2 volle black hawks achter elkaar en nog wat voetvolk en jeepjes. Moet nog beter kunnen, maar ik speel meestal potjes van 15-20 minuten en ik ben nu eenmaal geen turbokiller.
Ik heb mijn K/D ratio van mijn tank ook wat mooier gemaakt 5.37![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:27 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmmm ik heb noh steeds moeite om mijn kill streak van 45 in een tank te verbeteren.maar dat lukt ook alleen op een 64 player server.
Ja gratis commander puntenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
alleen ik was beter....
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/6452/koesjiekoek2al.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |