je hebt 5 aanmeldingen en 4 voor 17 sept en 1 voor maakt me geen ruk uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ga nou eens slapen man... 6.00 is vroeg!![]()
Thanks voor de poll, goed idee. Denk wel dat ik al veel meer stemmers heb dan mailers,..![]()
Wheels heeft gestemd, jij en mezelf,,....quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
je hebt 5 aanmeldingen en 4 voor 17 sept en 1 voor maakt me geen ruk uit![]()
Spookstemmers waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wheels heeft gestemd, jij en mezelf,,....
en ik heb maar 2 mails binnen.. 2 spookstemmers
Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
en iemand anders is nog aan het mailen... zal ispy wel zijn![]()
*flauw*
maar ik denk dat als ispy ook komt we zeker een leuke avond hebben dan zien we eindelijk de man die elke keer op zn eigenwijze dingen post en brengt..
ik vind m wel cooleerst vond ik m irri maar begin m wel te waarderen enzo
best jong bedoeld het allemaal goed!![]()
I-spy24
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
en iemand anders is nog aan het mailen... zal ispy wel zijn![]()
*flauw*
maar ik denk dat als ispy ook komt we zeker een leuke avond hebben dan zien we eindelijk de man die elke keer op zn eigenwijze dingen post en brengt..
ik vind m wel cooleerst vond ik m irri maar begin m wel te waarderen enzo
best jong bedoeld het allemaal goed!![]()
I-spy24
![]()
Toch leuk man zo iemand erbij.. Hebben we iets om ons druk om te maken. Als we allemaal standaard door het midden waren was er allemaal geen zak aan..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2
Maar ik kom niet![]()
zonderquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Silver_Shark het volgende:
waar wordt die meeting ghouden met of zonder pc?
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toch leuk man zo iemand erbij.. Hebben we iets om ons druk om te maken. Als we allemaal standaard door het midden waren was er allemaal geen zak aan..
He foxke!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:30 schreef Silver_Shark het volgende:
waar wordt die meeting ghouden met of zonder pc?
hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He foxke!!
waar hang jij uit de laatste tijd.. begin je bijna te missen. Je ws de enige stem die op TS kan onthouden..![]()
Dat maatje van je, mr exp.electric, is wel wat chagrijnig hoor. hij is heilig van overtuigd dat sickmind een cheater is,,Hij kan er niet van slapen denk ik en dan wordt je wel chagrijnig. hehe
maar als je ff terug gaat lezen wordt je best wat wijzer.. ff urlletjes volgen
geen gesjouw, is een soort gamecenter/internet cafe.. ik hoop dat je mag komen van je ouders..
flauwmodus `uit`
nee joh!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja ik heb z`on idee dat ik hem irl ,hetzelfde aan wil doen als in BF2
Maar ik kom niet![]()
Wat een janker..........quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????
Hoe oud is die gast eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij heeft hem aangeven bij Ea, maar waar wordt die meeting gehouden??????????????
16quote:
zelf treinen is niet moeilijk maarja het is in de avond en Rotterdam (niet dat dat zo gevaarlijk is magoed) ik hoop voor je dat iemand je mee kan nemen ofzo.. zou wel leuk zijn iigquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
rotterdam niet gevaarlijk ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
zelf treinen is niet moeilijk maarja het is in de avond en Rotterdam (niet dat dat zo gevaarlijk is magoed) ik hoop voor je dat iemand je mee kan nemen ofzo.. zou wel leuk zijn iig
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
rotterdam niet gevaarlijk ?![]()
BMH en dickie zijn ook over de muur gegooide Duitsers...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan komen, als ik maar voor het geld werk zegt me ouders... maar ik durf zelf niet met de trein ben nog nooit met de trein en ik weet niet hoe het werkt enzo dus woont er eentje rond deventer en samen met mij wilt reizen ( als ik mee mag moet het eerst aan me ouders vragen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |