alle problemen worden opgelost met de volgende patch.. :|quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef Gunner het volgende:
Re-setten is natuurlik niet DE oplossing
Gaat iemand contact met i3d zoeken?
Dat ding boot trager boot dan mijn oude WinXP op een PIII 400... die deed er een kwartier over..quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Sickert het volgende:
mitch heeft m net gereset hij zal het zo moeten gaan doen
servers booten altijd langzamer.. die moeten eerst een paar gb aan geheugen checken.. raid initialiseren etc etcquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:37 schreef Frenkyboy het volgende:
[..]
Dat ding boot trager boot dan mijn oude WinXP op een PIII 400... die deed er een kwartier over..![]()
The server has crashed. Please wait 5 minutes ... 20 minutes and connect again. Thank you. - EA robo-snolquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:42 schreef Sickert het volgende:
duurt nu wel erg lang normaal is rebooten vd server zo gebeurt.. meestal zo'n 5 minuten.. dit is al bijna een kwartier
de server is zeg maar niet werkendquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef jazza het volgende:
troubles in paradise guys, niemand online?
o, ok. wat raar...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
de server is zeg maar niet werkend
tja ik weet de tijd ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
Gast kap daar eens mee, het is nu wel duidelijk en zonder die oerlelijke plaatjes (behalve die van ons dan) snappen we het ook wel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef i-spy24 het volgende:
* Volgende Battlefield 2 Clan War *
[afbeelding]
[afbeelding]
G o T
vs
[afbeelding]
FOK!KERS
Datum: Zondag 21 augustus 2005.
tijdstip: .......................
ga nou eens slapen man... 6.00 is vroeg!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
tja ik weet de tijd ook niet
maar moet je dit nu elke keer zo helemaal uitgebreid posten?....
wie is die Jedi? ..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef jpjedi het volgende:
Begin ff opnieuw omdat ik niet de mist in wil gaan met onze nieuwe opzet waarbij we moeten reserveren.
Mails binnen van:
mrWheels
Sickert
Jedi
DrBravo
DunTinus
Graag stemmen en mailtje aub!
kwit ut ok niequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
wie is die Jedi? ..
die ken ik niet...
opsouteh met die gast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |