Ja hodferquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef domolanglekker het volgende:
nou daar ging ons avondje knallen
niet je moet gewoon later ff switchen... of kan je niet van game naar desktop en weer terug?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer
Maar hoe weet ik nou van tevoren bij wie ik zit,ivm TS?
Je kan van team/kanaal verwisselen bij TS.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer
Maar hoe weet ik nou van tevoren bij wie ik zit,ivm TS?
Nee was het maar zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet je moet gewoon later ff switchen... of kan je niet van game naar desktop en weer terug?
Ja ik heb ook 1024 even proberen danquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:57 schreef Sickert het volgende:
alt+tab doe ik hier en dan kan ik gewoon weer alles doennaja dankzij mn 1 gig geheugen ...
met mn 512 ging het ook niet
luktie ? dan kan je gewoon nog naar TS om eventueel te switchenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb ook 1024 even proberen dan
ah vandaar al die problemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:22 schreef Frenkyboy het volgende:
Server scoort hoog op de gaarheids-factor vanavond... en het is nog wel mijn eerste avond...![]()
zal unleashedmitch niet wezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef Frenkyboy het volgende:
Mjah misschien ben ik het wel. Of misschien zit er iemand met de admin tooljes te klooien
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:26 schreef domolanglekker het volgende:
misschien heeft de schoonmaker wel effe een stopcontact nodig ofzo
t adres is wel te pingen.. denk dat de bfserver alleen niet draaitquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Gunner het volgende:
Zit er iemand met de tools te kloten of zit er bij i3d iets goed fout???
en nu hopen dat ie t blijft doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef Sickert het volgende:
mitch heeft m net gereset hij zal het zo moeten gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |