Volgens mij ook niet neequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:05 schreef SwOoSh het volgende:
\
Dit kan toch nooit ten goede van de relatie komen als een persoon op de bank zit / in bed ligt en de andere costant zit te fokken?
nu heb je me dus wel nieuwsgierig gemaakt....quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:17 schreef Andoire het volgende:
- oops-
heheh, tjah... laat ik het zo zeggen; de nachtelijke fok-lurk-sessies (of welke nachtelijke internet activiteiten dan ook) doen je relatie geen goed lijkt mij. En ik spreek niet echt uit eigen ervaring of zo, maar over het algemeen is het niet echt gezond als de een nachten achter de pc doorbrengt, terwijl de ander gewoon op de bank zit of ligt te slapen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:21 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
nu heb je me dus wel nieuwsgierig gemaakt....
indd, heb zelf geen relatie op het moment maar ik denk niet dat ik zo snel achter de pc ga zitten fokken als me partner op de bank zit of naar bed gaat.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:27 schreef Andoire het volgende:
[..]
heheh, tjah... laat ik het zo zeggen; de nachtelijke fok-lurk-sessies (of welke nachtelijke internet activiteiten dan ook) doen je relatie geen goed lijkt mij. En ik spreek niet echt uit eigen ervaring of zo, maar over het algemeen is het niet echt gezond als de een nachten achter de pc doorbrengt, terwijl de ander gewoon op de bank zit of ligt te slapen.
Gezellig
Hoewel ik ook stellen ken die er totaal geen problemen mee hebben.. ligt er aan hoe vaak/veel de een er achter zit, en of de ander er problemen mee heeft.
Btw, hangt er ook maar vanaf hoe lang je die relatie al hebt he..quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:28 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
indd, heb zelf geen relatie op het moment maar ik denk niet dat ik zo snel achter de pc ga zitten fokken als me partner op de bank zit of naar bed gaat.....
dat is dan ook wel weer waar...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:29 schreef Andoire het volgende:
[..]
Btw, hangt er ook maar vanaf hoe lang je die relatie al hebt he..
In de eerste maanden/ jaar ga je inderdaad niet zitten fokken als de ander op de bamk hangt...
Maar als je gaat samenwonen is het andere koek.
Gaat prima samen bij mij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:05 schreef SwOoSh het volgende:
OP
Niet zover ik me nu kan herinneren. Sowieso niet over de tijd die ik aan Fok besteed in ieder geval. Waarom zou je daardoor problemen krijgen? We zijn beide tevreden over de tijd die we puur met ons tweeen doorbrengen. Als je echt zo'n relatie hebt waarbij de ene persoon graag op de ander zijn lip zit (en bv geen eigen vriendenclub heeft) dan zou het wel een ander verhaal worden maar met zo iemand kan ik ook niet samenwonenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:34 schreef SwOoSh het volgende:
nooit woorden of onenigheden of ruzie over gehad?
Cuz it's evil!quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:48 schreef Brennie het volgende:
Als dat 'nachts om 4 uur fokkend is.. waarom niet?
Aan de andere kant: zelfs tien jaar relatie kan het gemiddelde FoK!-gevoel er niet onder krijgen,quote:
Je hoeft toch ook niet alles samen te doen of wel dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
Mij exvriendin en ik hebben eerst deze naam gebruikt om samen op het forum te lezen we zaten meestal gewoon samen achter internet het kwam bijna nooit voor dat iemand in zijn eentje zat. wanneer je dingen aleen gaat doen is dat niet goed voor je realtie.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
wanneer je dingen aleen gaat doen is dat niet goed voor je realtie.
Ik moet er niet aan denken zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
Mij exvriendin en ik hebben eerst deze naam gebruikt om samen op het forum te lezen we zaten meestal gewoon samen achter internet het kwam bijna nooit voor dat iemand in zijn eentje zat. wanneer je dingen aleen gaat doen is dat niet goed voor je realtie.
Sorry maar ik zou compleet gek worden en me vriendin ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
wanneer je dingen aleen gaat doen is dat niet goed voor je realtie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |