je mag mijne hebben voor 30 euroquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Kmoet een nieuwe telefoon hebben voor 170 euries, simlock vrij, iemand nog leuke aanbiedingen gezien?
Wieso n nieuwe?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Kmoet een nieuwe telefoon hebben voor 170 euries, simlock vrij, iemand nog leuke aanbiedingen gezien?
Net zoals jij mijn biertje kwam brengen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:31 schreef saaw het volgende:
[..]
kom je die wel even langsbrengen dan?
nee want dat biertje KREEG je van me en als ik hier blijf VERDIEN ik een massagequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Net zoals jij mijn biertje kwam brengen?
Ja, maar wil ze uberhaupt wel n massage van jou?quote:
Maar de wallen zijn zo ver weg voor mij!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef saaw het volgende:
[..]
nee want dat biertje KREEG je van me en als ik hier blijf VERDIEN ik een massage
dat is het verschil![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar de wallen zijn zo ver weg voor mij!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien als ze al de nodige biertjes heeft gehadquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar wil ze uberhaupt wel n massage van jou?
gratis massage maakt me echt niet uit van wiequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar wil ze uberhaupt wel n massage van jou?
En bedankt he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
gratis massage maakt me echt niet uit van wie![]()
er even vanuit gaant dat je met de trein ofzo komt [ik wete niet waar je woont] en op centraal uitstapt, is mijn huis nog een behoorlijk stuk verder weg dan de wallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat et wel uitmaaktquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
Tss, dus je laat zo iedereen aan je zitten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
Ze woont niet voor niks op de wallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, dus je laat zo iedereen aan je zitten?![]()
Misschien wil ze ook acteur wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
hij is niet 'iedereen' hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:38 schreef saaw het volgende:
[..]
hij is niet 'iedereen' hoor
mag tenminste hopen van niet![]()
buiten dat lig ik dan waarschijnlijk op mijn buik en kan hem niet zien dus of hij mooi of lelijk is maakt dan niet bar veel uit
Meid, ik kom nog niet eens tot Susteren met n trein rond deze tijd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef saaw het volgende:
[..]
er even vanuit gaant dat je met de trein ofzo komt [ik wete niet waar je woont] en op centraal uitstapt, is mijn huis nog een behoorlijk stuk verder weg dan de wallen![]()
leer eens lezen danquote:
ga dan ook niet zo ver weg wonenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Meid, ik kom nog niet eens tot Susteren met n trein rond deze tijd.![]()
Limburg ligt eigenlijk helemaal geweldig (Belgie, Noord Nederland en Ruhrgebied is allemaal ongeveer anderhalf- twee en een halfuur treinen) maar ook zwaar kut omdat er geen nachttreinen zijn en de aansluiting met Belgie per trein en bus waardeloos is.![]()
Zeg, ik kan niet verhuizen. Als ik naar de randstad verhuis ben ik helemaal een einzelgänger met mn Zittisj dialect. En wat moet ik zonder Carnaval en Hauf Òm?quote:
Oke, het spijt mequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef saaw het volgende:
[..]
leer eens lezen danik haal goedkoop wie top de wallen, ik woon in de saaiste en keurigste buurt in amsterdam en ik haat het, maar daar ging het even niet over
de meeste mensen in 'de randstad' vinden accenten hartstikke leuk, zeker meisjes, dus daar zou ik me geen zorgen over maken als ik jou wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik kan niet verhuizen. Als ik naar de randstad verhuis ben ik helemaal een einzelgänger met mn Zittisj dialect. En wat moet ik zonder Carnaval en Hauf Òm?
Amsterdam is bier...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:43 schreef saaw het volgende:
[..]
de meeste mensen in 'de randstad' vinden accenten hartstikke leuk, zeker meisjes, dus daar zou ik me geen zorgen over maken als ik jou was
dat bier is hier vast ook wel te vinden en voor carnaval 1s in het jaar kan je best even terug naar limbo-land
amsterdam is okee
Niks... het ís bier... maar niet op een goede manier. Je weet toch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:48 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met bier ?
O ja?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef Petertjuhh het volgende:
tssss stoere praat hier
Goed, meiden vinden mn accent gegarandeerd hartstikke lief en schattig maar ze hebben eerst een spoedcursus Limburgs nodig dan anders verstaan ze me niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:43 schreef saaw het volgende:
[..]
de meeste mensen in 'de randstad' vinden accenten hartstikke leuk, zeker meisjes, dus daar zou ik me geen zorgen over maken als ik jou was
dat bier is hier vast ook wel te vinden en voor carnaval 1s in het jaar kan je best even terug naar limbo-land
amsterdam is okee
Uhhh.... een bioscoopquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
wij hebben best lekker bier hoor
maar wat is er voor leuks in zwolle dan?
wij zijn dan ook extreeeeem stoerquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef Petertjuhh het volgende:
tssss stoere praat hier
Eindelijk terugquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef Petertjuhh het volgende:
tssss stoere praat hier
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, meiden vinden mn accent gegarandeerd hartstikke lief en schattig maar ze hebben eerst een spoedcursus Limburgs nodig dan anders verstaan ze me niet.En wat als ik in zon 50% allochtonen klas kom? Ik heb nog nooit bij een marrokaan of turk in de klas gezeten, een vriend van me is n halve Italiaan maar dat is ook t enigste enigzins buitenlands figuur waar ik mee omga.
Mên, jullie Hollanders kennen niet eens een echt dialect. Wie zegt nu patat tegen friet, en gebruikt termen als: 'Je disst me!' of 'Wat Lauw!'?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef Gabry het volgende:
Ik haat het buiten de randstad.
Daar zien ze me als een allochtoon gvd![]()
Dom kut volk buiten de randstad.![]()
Laten we maar direct in de middeleeuwen gaan levenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, jullie Hollanders kennen niet eens een echt dialect. Wie zegt nu patat tegen friet, en gebruikt termen als: 'Je disst me!' of 'Wat Lauw!'?
whaha niet alle mensen in de randstad mijn breezers of gangsters hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, jullie Hollanders kennen niet eens een echt dialect. Wie zegt nu patat tegen friet, en gebruikt termen als: 'Je disst me!' of 'Wat Lauw!'?
Serieus, 2% ofzoiets is allochtoon bij ons op school En t merendeel zit daarvan nog op de Havo ook.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef saaw het volgende:
[..]serieus? wel cool
ik kan het me absoluut niet voorstellen eigenlijk
quote:Mo ofzo zegt:
maar je weet toch wel waar zwolle ligt?
_» Bregtje «_ ..I need a Sweet boy.. zegt:
ja ook ergens in zuid holland? of utrecht?
Ow gelukkig, ik heb nogal de neiging om soms mensen wat snel in n hokje te duwen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:54 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha niet alle mensen in de randstad mijn breezers of gangsters hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |