Ik zou een jointje ook wel s willen proberen, maar sigaretten begin ik toch liever niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef saaw het volgende:
[..]
je hebt nog een hoop te lerenwiet is niet verslavend dus krijg je ook geen 'afkickverschijnselen' zoals bij nicotine
en dat kleine beetje tabac in een jointje is volgens mij ook wel te verwaarlozen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik keek in je profiel, maar ik dacht dat et 2004 was![]()
Ik loop achter![]()
wiet opzich is iig niet verslavendquote:
gewoon proberen dan, haal een voorgedraaide ofzo, hoef je ook niet moeilijk te doen met draaienquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zou een jointje ook wel s willen proberen, maar sigaretten begin ik toch liever niet aan.
Heb alleen geen flauw idee hoe je uberhaupt precies moet roken.
Een halve...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef saaw het volgende:
[..]
wiet opzich is iig niet verslavend
sigaretten wel
maar er gaat hooguit een halve sigaret in een joint dus je moet behoorlijk wat jointjes per dag roken wil je daar aan verslaafd raken
Slecht, voorbeeld, enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:03 schreef saaw het volgende:
[..]
gewoon proberen dan, haal een voorgedraaide ofzo, hoef je ook niet moeilijk te doen met draaien
gewoon het eind in de fik steken, tegen je lippen houden en inademen, niet zo moeilijk hoor
Als je naar de meet komt mag je wel een paar hijsenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zou een jointje ook wel s willen proberen, maar sigaretten begin ik toch liever niet aan.
Heb alleen geen flauw idee hoe je uberhaupt precies moet roken.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:03 schreef saaw het volgende:
[..]
gewoon proberen dan, haal een voorgedraaide ofzo, hoef je ook niet moeilijk te doen met draaien
gewoon het eind in de fik steken, tegen je lippen houden en inademen, niet zo moeilijk hoor
Ik ongeveer 190quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:04 schreef hollander76 het volgende:
Genoeg gebagger voor de dag van vandaag! NOg ff loeren bij de dagpostings en dan duik ik mijn nest weer in, tis weer mooi geweest SC'ers, trusten![]()
En niet vergeten te hoesten als je ouders zien dat je rooktquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:03 schreef saaw het volgende:
[..]
wie ik?quote:
Trustequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:04 schreef hollander76 het volgende:
Genoeg gebagger voor de dag van vandaag! NOg ff loeren bij de dagpostings en dan duik ik mijn nest weer in, tis weer mooi geweest SC'ers, trusten![]()
A joh, niet op in gaan, ik ben ook maar een groninger die opgegroeid is op een buurtje van 50 woningenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef saaw het volgende:
[..]
wie ik?
sorrymaar als je het wilt proberen moet je dat toch gewoon doen, dan kan je daarna wel beslissen of je het vaker gaat doen of niet
Eensch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef saaw het volgende:
[..]
wie ik?
sorrymaar als je het wilt proberen moet je dat toch gewoon doen, dan kan je daarna wel beslissen of je het vaker gaat doen of niet
*Rofl*quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Tis echt niet zo dat ik morgen een junkie ben.
naar welke concerten ben ik geweest?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:04 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Trouwes, naar welke concerten ben je eigenlijk geweest omdat je morgen helemaal naar Heerlen wou afzakken.![]()
Daagdaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:04 schreef hollander76 het volgende:
Enige feestje dat ik morgen heb is... euh...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:06 schreef saaw het volgende:
[..]
naar welke concerten ben ik geweest?
ik wil morgen naar the sheer en jaya te cat, maar ga niet denk ik want ik ben uitgenodigd op een ander feestje hier thuis
Te weinig gebagger voor de dagpostingsquote:
Ah, jmmr.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:06 schreef saaw het volgende:
[..]
naar welke concerten ben ik geweest?
ik wil morgen naar the sheer en jaya te cat, maar ga niet denk ik want ik ben uitgenodigd op een ander feestje hier thuis
dagdag, trustequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Te weinig gebagger voor de dagpostings
Maar goed, ik heb ook gewerkt enzo
Alsnog dikke doei, en blow ze
ooh gewone concerten het hele jaar door, ik dacht dat je bedoelde of ik er vandaag ook wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, jmmr.![]()
Naja, ik heb dit jaar gedaan:
-Bevrijdingsfestival Roermond
(Epica gezien, was daar met n nichtje die daar weer met vrienden zat van de carnavalsvereniging. Zij hadden gewoon een hele tafel voor t podium geparkeerd en een rugzak vol bier meegesleept.)
-Pinkpop![]()
-Rowwen Hèze
-Bergfestival
-Within Temptation
Hoe vaker ik naar n concert ga hoe leuker ik t vind.![]()
De beste stuurlui staan op de wallen.quote:
En ook de lelijkste hoerenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan op de wallen.![]()
Nice.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ooh gewone concerten het hele jaar door, ik dacht dat je bedoelde of ik er vandaag ook was
euh ik heb het niet bijgehouden, elke week bijna wel en sommige weken 2 of 3 keer
en volgende week lowlands
zou dit weekend eiglik naar reggea sundance festival maar toen moest ik dus ineens naar die familie onzin toe
ik was gister nog op de wallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan op de wallen.![]()
Toen ik laatst in Amsterdam was samen met mn vader naar Within Temptation kwamen we daar ook uit. Kapot gelachen daar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef saaw het volgende:
[..]
ik was gister nog op de wallenmaar sturen is niet mijn beste vak
mocht iemand zich afvragen waarom => er zit daar een coffeeshop (222) waar je gruis kan halen voor 2,50 per gramen ik moest natuurlijk even flink misbruik maken van het feit dat ik ondertussen 18 ben
oh wel spijtig danquote:
Erheen met je vader?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Amsterdam was samen met mn vader naar Within Temptation kwamen we daar ook uit. Kapot gelachen daar.![]()
Whehe, ik was gister ook bijna alleen op de trein naar Venlo gesprongen om daar naar een gratis optreden van Gabriel Rios te gaan. Maar t weer was al niet geweldig, t optreden vrij laat en bij Venlo waren er ook nog problemen bij t spoor dus toch maar thuis gebleven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:21 schreef saaw het volgende:
[..]
oh wel spijtig dan
nja ik kende eerst ook nooit mensen om mee uit te gaan dus ging ik maar in mn eentje rondspringen in de melkweg en paradiso hier in amsterdam [kleine ska/punk/rock-bandjes] en daar heb ik een hele hoop superleuke mensen leren kennen![]()
overdag is het er best gezelligquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erheen met je vader?
Kapot gelachen?
Op de wallen lopen bijna alleen maar buitenlanders![]()
Dat zeg ik....lelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Capouera is wel lache..quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
[..]
overdag is het er best gezelligtoen ik er was waren een aantal mensen capouera [schrijf je dat zo?] aan het doen op straat
Joh...blijf gezellig hier bij mijquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:26 schreef saaw het volgende:
zal ik nog de stad in? of nog ff fokken en dan in mn bedje een film kijken
hmm
Mn ouders zijn gescheiden, dus geen moeder.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erheen met je vader?
Kapot gelachen?
Ging je moeder niet mee?
Was ook bij mij gelukkig overdag nog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
[..]
overdag is het er best gezelligtoen ik er was waren een aantal mensen capouera [schrijf je dat zo?] aan het doen op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |