je mag mijne hebben voor 30 euroquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Kmoet een nieuwe telefoon hebben voor 170 euries, simlock vrij, iemand nog leuke aanbiedingen gezien?
Wieso n nieuwe?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Kmoet een nieuwe telefoon hebben voor 170 euries, simlock vrij, iemand nog leuke aanbiedingen gezien?
Net zoals jij mijn biertje kwam brengen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:31 schreef saaw het volgende:
[..]
kom je die wel even langsbrengen dan?
nee want dat biertje KREEG je van me en als ik hier blijf VERDIEN ik een massagequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Net zoals jij mijn biertje kwam brengen?
Ja, maar wil ze uberhaupt wel n massage van jou?quote:
Maar de wallen zijn zo ver weg voor mij!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef saaw het volgende:
[..]
nee want dat biertje KREEG je van me en als ik hier blijf VERDIEN ik een massage
dat is het verschil![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar de wallen zijn zo ver weg voor mij!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien als ze al de nodige biertjes heeft gehadquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar wil ze uberhaupt wel n massage van jou?
gratis massage maakt me echt niet uit van wiequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar wil ze uberhaupt wel n massage van jou?
En bedankt he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
gratis massage maakt me echt niet uit van wie![]()
er even vanuit gaant dat je met de trein ofzo komt [ik wete niet waar je woont] en op centraal uitstapt, is mijn huis nog een behoorlijk stuk verder weg dan de wallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat et wel uitmaaktquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
Tss, dus je laat zo iedereen aan je zitten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef saaw het volgende:
[..]
Ze woont niet voor niks op de wallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, dus je laat zo iedereen aan je zitten?![]()
Misschien wil ze ook acteur wordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
hij is niet 'iedereen' hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Eix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:38 schreef saaw het volgende:
[..]
hij is niet 'iedereen' hoor
mag tenminste hopen van niet![]()
buiten dat lig ik dan waarschijnlijk op mijn buik en kan hem niet zien dus of hij mooi of lelijk is maakt dan niet bar veel uit
Meid, ik kom nog niet eens tot Susteren met n trein rond deze tijd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef saaw het volgende:
[..]
er even vanuit gaant dat je met de trein ofzo komt [ik wete niet waar je woont] en op centraal uitstapt, is mijn huis nog een behoorlijk stuk verder weg dan de wallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |