Straks meerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh.Please, ga door.
(Maar wel pas als je gedouchet hebt, hè.
)

En hij speelt nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:16 schreef BVO het volgende:
Mols is trouwens ook geblesseerd hoor.

quote:

Welke van de velequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
Stond in een Talpa-klaagtopic.

quote:
quote:18:00 Sponsor Loterij: Superbal
Quizshow waarin algemene kennis en onderlinge competitie, tactiek en lef centraal staan en men kans maakt op een cabrio. Presentatie Rolf Wouters

quote:

Ik ga naar insite.inholland.nl en moet dan 2 keer mn wachtwoord invuillen. Dan klik ik op School of Economics Rotterdam > wéér wachtwoord. Daar stond dan vroeger een link naar je cijferlijst maar die is weg. Dan klik ik uit wanhoop op informatiepunt. Dan klik ik op de link 'cijfers', dan moet ik dus op een onderstaande link klikken en dán opent het oude intranet waar mijn cijferlijst staat, maar niet voordat ik een (deze keer een ANDERE) login en wachtwoord heb ingevuld.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
Voor de 6000e keer zijn alle websites van school weer veranderd bij ons en ik moet nu dus gewoon de search gebruiken om mn cijferlijst te zoekenVooralsnog zonder resultaat trouwens. Sowieso debiel dat alles verspreid staat over 4!! verschillende sites

quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Update: ik heb mn haar gewassen met Reincarnate shampoo van Lush en conditioner van Schwarzkopf.

Ook heb ik daarna bodylotion van Vaseline Intensive Care gebruikt...quote:

En gezichtscreme van Diadermine. Oh, en natuurlijk zeep van Lushquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook heb ik daarna bodylotion van Vaseline Intensive Care gebruikt...

Als ik mn benen enz. moet scheren komt er minstens nog een kwartier bij jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben
Scheren, douchen en gel in mijn haar.
Deo en jean paul gaultier op doen en klaar is kees = 20 minuten

Mooi zo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Het was een fijne douche.

Een doodsverwensing!!quote:

Is het je eindelijk gelukt?quote:

quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:13 schreef Airelle het volgende:
Hebben jullie me gemist???
Nee he.....
Komt goed uit... ik ga morgen weer op vakantie!!!![]()
.

Ah tenminste 2 mensen... timbob natuurlijk ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je vreselijk gemist
Waar ben je geweest en waar ga je morgen heen dan?

Ja, nu je het zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah tenminste 2 mensen... timbob natuurlijk ook.
Ik was in Londen en in Devon.
Morgen ga ik naar vlieland.
Volgens mij had ik het al tien keer verteld maargoed.

Ja maar een weekje nuquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Ik heb je ook gemist
En nu ga je weer weg

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |