quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Geweldige film ja
Ook mooiLOL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh.. ben meer van de oorlogsfilms hoor... dat wist je toch![]() Friends don't let friends remain beardless...
Friends don't let friends remain beardless...

Tuurlijk, wie houdt er niet van Harry Potter die ten strijde trektquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:36 schreef Dizer het volgende:
LOL!!
Maaruh.. ben meer van de oorlogsfilms hoor... dat wist je toch

Harry Potter is wel cool hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie houdt er niet van Harry Potter die ten strijde trekt

Ik vond het einde vrij slap.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper
Beste actiefilm die ik gezien heb
Das dus geen oorlogsfilm, scifi of drama![]()
[afbeelding]

quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het einde vrij slap..

Voor je verder gaat: SPOILER TAGSquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:49 schreef Dizer het volgende:
[..]Die was juist supergoed
Zo mooi dat ie eindigd in de metro... in verband met wat Vincent eerst zegt in het begin.. over een man in een metro

Het lijkt mij dat die regel voor alle fora geldtquote:

Jij je zin.. maar ik heb niks verklapt hoor in mijn postquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat die regel voor alle fora geldtOf kijken de mensen in SC geen films? En als ze films kijken willen ze dan ook niet liever dat het einde niet open en bloot in hun favoriete topic staat

Nee maar mijn paranormale gaven vertelden mij dat het wel die kant op gingquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Dizer het volgende:
Jij je zin.. maar ik heb niks verklapt hoor in mijn post

Spider-man toch?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
Wat is Tobey Maguire toch ook een waardeloos acteur..

Iddquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Spider-man toch?
Vind 'm ook
Johnny Depp

quote:

Dan wil dat toch niet zeggen dat hij als comedy-acteur niet goed kan spelen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 'serieuze' acteurs. Jaja, en J.C. heeft ook serieuze rollen gehad maar ik zie hem toch meer als comedy-acteur.

Nee, maar daar dacht ik dus niet aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wil dat toch niet zeggen dat hij als comedy-acteur niet goed kan spelen?

Het is al goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar daar dacht ik dus niet aan

Truman show was dan wel ergquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan 'serieuze' acteurs. Jaja, en J.C. heeft ook serieuze rollen gehad maar ik zie hem toch meer als comedy-acteur.

Jammer voor Groningenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:13 schreef BVO het volgende:
Ah, Nevland is alweer geblesserd uitgevallen.

In de rust, nou goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer voor GroningenGoed voor m'n team dat ik toch maar Mols erin gezet heb
.
Wanneer worden die scores verwerkt?

De voetbalposts zijn in totaal nog geen 5% van al diequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:
Het gaat hier bijna altijd over voetbal.

Ik vind hem als comedy acteur geen bal aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wil dat toch niet zeggen dat hij als comedy-acteur niet goed kan spelen?

Duh :pquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:15 schreef BVO het volgende:
[..]
In de rust, nou goed..
Nee, als alle wedstrijden gespeeld zijn he.. Vanavond ofzo.

Sinds dat voetbalmanager gestart is zie je hier voortdurend gezeik over teams enzo andersquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De voetbalposts zijn in totaal nog geen 5% van al die. Filmposts
. hoor.

Ja, maar er zijn ook genoeg topics over Talpa, te dikke mensen, relaties die over zijn, films die net nieuw zijn, brak zijn na het uitgaan van gisteravond, goedemorgentopics, enz. Oftewel: In SC wordt overal over gepraat en zeker niet bovenmatig over voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sinds dat voetbalmanager gestart is zie je hier voortdurend gezeik over teams enzo anders
En gezeik over voetballers die geblesseerd zijn enzo. Is er geen topic over?

Naja, eigenlijk ging ik net douchen, maar ik wou het toch even melden omdat het me opviel dat de laatste dagen het topic net zo goed in VBL had kunnen staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
MB
Ik leef met je mee.
Als je het over iets anders wilt hebben, be my guest.

Forget itquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook genoeg topics over Talpa, te dikke mensen, relaties die over zijn, films die net nieuw zijn, brak zijn na het uitgaan van gisteravond, goedemorgentopics, enz. Oftewel: In SC wordt overal over gepraat en zeker niet bovenmatig over voetbal..

Zullen we het hebben over jou die gaat douchen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk ging ik net douchen, maar ik wou het toch even melden omdat het me opviel dat de laatste dagen het topic net zo goed in VBL had kunnen staan

Wat een brakke kutzin.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over jou die gaat douchen?

Uhm tja, valt niet zoveel over te vertellenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over jou die gaat douchen?

'Jij die gaat douchen' is volgens mij beter, maar dan klinkt het begin van de zin weer zo raar.quote:

Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm tja, valt niet zoveel over te vertellen
Of wil je mn hele douche-ritueel weten? Haren wassen etc.

Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Jij die gaat douchen' is volgens mij beter, maar dan klinkt het begin van de zin weer zo raar.

Ok dan vertel ik nu alvast wat en straks als ik terugkom ook iets.. en dan hoop ik dat er dan al een nieuw topic is dusquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Maar verspreid het over 3 topics, zoals het bij andere onderwerpen ook altijd gebeurt.![]()

Oeh.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik trap af: ik begin altijd met mn gezicht schoon te maken, dat doe ik met 'Babyface' van Lush.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |