Ik zie nu dat ik moet gaan afvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die hebben dan zo'n hoog knuffelgehalte.
Grote dikke mensen.. uhm ja ik heb geen flauw idee wat je ermee kunt doen zonder risico voor je eigen leven.
Ik kan in m'n buik knijpen na flink wat borrelsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik moet gaan afvallen.Ik kan in mn buik knijpen
Maar, jij groeit nog door?
nou dat wordt dus afkickuh van het B en J ijsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Op de sportschool loopt iemand van 2.10 ofzo en minstens zo breed. Maar wel allemaal spieren. Lange bodybuilders zien er beter uit dan van die dwergen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die hebben dan zo'n hoog knuffelgehalte.
Grote dikke mensen.. uhm ja ik heb geen flauw idee wat je ermee kunt doen zonder risico voor je eigen leven.
Mannen groeien toch hun hele leven? Ze krimpen daarna alleen weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en daar is niks mis mee sprak deze 175 cm lange kabouterquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik kan in m'n buik knijpen na flink wat borrels![]()
Ik hoop dat ik daadwerkelijk nog een beetje doorgroei. Maar ik blijf gewoon een klein menneke![]()
Ja maar die worden dan gelabeld als gespierd/breed en niet als dik. Ze zien er op het eerste gezicht ook niet dik uit, maar gewoon groot en gespierd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de sportschool loopt iemand van 2.10 ofzo en minstens zo breed. Maar wel allemaal spieren. Lange bodybuilders zien er beter uit dan van die dwergen.
Waar dan wel op? Ik ben geen bodybuilderquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
Daarom moeten dwergen ook geen bodybuilders zijn.
Bovenstaande post was geen reactie op wonderer
De post van wizarddragonquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar dan wel op? Ik ben geen bodybuilder
Mensen met een bodybuilders-bouw zijn ook niet echt m'n ding.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
Bodybuilders zijn zoiezo goor. De echte dan.
De echte echte (all natural) verdienen wel veel respect. Maar mooi is het niet neequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
Bodybuilders zijn zoiezo goor. De echte dan.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hier houden we meer van gespierde ballen, hi hi
dus jij gaan meer voor het eunuch type ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef TehRockstar het volgende:
Blijft het nog wel vies. Ik hou zoiezo niet van ballen.
Wat zeur je nou, moet je soms nog naar buiten?quote:
mietjequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:27 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik stop met posten tot het topic vol is, ik wil niet nog een topic starten.
dan heb je nog tijd tot jan 2006 want dan begint in USA seizoen 5quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1tje klaar..nog 2 te gaan (minimaal)
afleveringen he ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je nog tijd tot jan 2006 want dan begint in USA seizoen 5
Ik zit bij Lost op 18 nuquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:33 schreef Stroekie het volgende:
ja daar zeg je zo wat
moet nog stees ook paar uur leegmaken om vanaf episode 21 nog het einde van lost te gaan bezichtigen
het was een leuk feestje, al had ik me er meer van voorgesteld qua drukte en het was toch voornamelijk een wat ouder publiek ! Maar het is wel lachen dat je gewoon even een boot op kan en daarop dansen en drinken en een rondje varen langs allemaal nieuwsgierige belgjesquote:
en dan telkens van boot verwisselen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef creno het volgende:
[..]
het was een leuk feestje, al had ik me er meer van voorgesteld qua drukte en het was toch voornamelijk een wat ouder publiek !
ja die boten varen af en aan, die maakte dan een rondje wat ongeveer een half uur a drie kwartier duurde, alleen de laatste boot maakte een extra lange ronde, bijna anderhalf uur ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan telkens van boot verwisselen??
kon d'r niet helemaal wijs uit worden op hun site
maar dat van ouder publiek zal ik voor volgende keer in mind houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |