Dat valt reuze mee hoor, bij taiko no tatsujin zit ook een minigame waarbij je je psp moet draaien en dat gaat prima. Er zit zelfs een 2 player mode bij waarbij je met z'n tweeen op 1 psp gaat en dat werkt ookquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
Geweldig, mensen die op GoT en Fok! dezelfde post plaatsen
Dont worry, ik doe hetzelfde
waar heb je die gevonden, als je dat hier niet mag zeggen, moet je maar een pm sturen aubquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:31 schreef vannilesoep het volgende:
Heb al 12 emulators voor de psp gevonden, heb het ding nog steeds niet in huis
![]()
ik weet niet waar jij een 1.0 of 1.5 psp vandaan haalt die homebrew kan draaien, maar op 1 sept in ieder geval niet in nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:31 schreef vannilesoep het volgende:
Heb al 12 emulators voor de psp gevonden, heb het ding nog steeds niet in huis
![]()
Ik denk zelf van niet, maar who knows.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:17 schreef Stievus het volgende:
hmm 1 september pas, had toch wel gehoopt dat ik nu dat ding al kan kopen. najah nog weekje wachten dan. vraag me af of er trouwens wachtlijsten zijn bij sommige winkels...
Oke thnx, zijn er btw ook winkels die ze stiekem voor de launch verkopen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Free Record Shop heeft een 3 voor 2 games actie dacht ik.
Must Have titels imo :
Lumines
Virtua Tennis
Ridge Racer
Verder zal het wel loslopen, Psp is duur genoeg en niet super hyped qua reclames enz.
iemand hier nog antwoord op?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:25 schreef Stievus het volgende:
anyway ik vraag me af of ace combat ook al uit is omdat er februari stond op de site... (amerika dan...)
Zijn er dan al demo stands in de winkels? Iemand deze nog meer gezien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:20 schreef Cafi het volgende:
Ik heb vandaag een golf-spel op een demo-stand van de PSP gespeeld.
1 smilie heb ik er voor:![]()
Ik ook! Beter tik ik even een PSP'tje voor 99 euro op de kop daar :-)quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:50 schreef Retarded het volgende:
Ik ga morgenavond naar een PSP informatie avond in Utrecht... voor retailers. Op de uitnodiging staat dat we ons ook kunnen inschrijven op een zeer uitzonderlijk aanbod, dus ik ben benieuwd
ja, leuk en later heb je nix meer aan die firmware. Veel games zullen bepaalde firmware's eisen om te draaienquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:04 schreef Onsokumaru het volgende:
je kan een psp kopen voor 329 euro import versie 1.50 bij moviemax te krimpen aan de ijssel !!
ok..wel bijna 75 euro duurder maar dan heb je er 1 waarmee je homebrew op kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |