SNES emu op de PSPquote:
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg jammer dat er alleen een valuepack komt. Je wordt dan opgescheept met dingen die je waarschijnlijk zelf al hebt, misschien zelfs beter. Zoals zo'n memorystick, 32 MB is veel te weinig als je de PSP echt als multimedia-apparaat wilt gebruiken.
ik wil em alleen gebruiken voor de savegames, ik neem aan dat 32 mb dan meer dan genoeg is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg jammer dat er alleen een valuepack komt. Je wordt dan opgescheept met dingen die je waarschijnlijk zelf al hebt, misschien zelfs beter. Zoals zo'n memorystick, 32 MB is veel te weinig als je de PSP echt als multimedia-apparaat wilt gebruiken.
Lijkt me van wel, de PS2 mem card is 8MB en die is ook voldoendequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:44 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik wil em alleen gebruiken voor de savegames, ik neem aan dat 32 mb dan meer dan genoeg is?
Foei!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef gamekingkong het volgende:
Is het al bekend of het mogelijk is spellen vanaf de memory stick te spelen bij de psp 2.0 versie?
Nou... inmiddels niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me van wel, de PS2 mem card is 8MB en die is ook voldoende
Je zei toch dat je een extra memory stick had aangeschaf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:25 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is bij NFS:Rivals om twee saves te gebruiken. Mijn broertje wil namelijk ook NFS:R spelen en dan is dit wel zo handig.
Geen idee. Bij sommige games kan het wel, bij andere weer niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:52 schreef Darkzell het volgende:
Ja hallo dan blijf ik aan het wisselen. Het moet toch mogelijk zijn om gewoon twee verschillende profielen aan te maken.
Nou... dat valt wel mee (tegen eigenlijk).quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:04 schreef Yankee_One het volgende:
ja, dat kan toch bij vrijwel elke game?
Over 2 weken ligt 'ie overal in de winkels. Pre-ordenen kun je doen bij winkels zoals Free Record Shop, maar ik vraag me af of de PSP op dag 1 al uitverkocht is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit er aan te denken om ook een PSP aanteschaffen
Maar waar kan ik hem het beste pre-orderen denken jullie?
Of een PSP importeren?
Daar kijk ik ook naar uit. De verkoopcijfersquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen idee. Bij sommige games kan het wel, bij andere weer niet.
[..]
Nou... dat valt wel mee (tegen eigenlijk).
[..]
Over 2 weken ligt 'ie overal in de winkels. Pre-ordenen kun je doen bij winkels zoals Free Record Shop, maar ik vraag me af of de PSP op dag 1 al uitverkocht is.
Zit er idd aan te denken om hem bij de FRS te reserveren goeie actie daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef P-Style het volgende:
Over 2 weken ligt 'ie overal in de winkels. Pre-ordenen kun je doen bij winkels zoals Free Record Shop, maar ik vraag me af of de PSP op dag 1 al uitverkocht is.
het heeft iig niets te maken met het apparaat zelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit er idd aan te denken om hem bij de FRS te reserveren goeie actie daar
Maar dan moet ik eerst naar de FRS om zo een kaart te halen en daarvoor moet ik een half uur in de bus zitten
Maar Retarded zei dat we vannaf 29 augustus de site van FRS in de gaten moeten houden
Ben benieuwd
Aaah, het gaat dus om de games. Hmm, we kunnen gratis games winnen??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
het heeft iig niets te maken met het apparaat zelfdus pre-orderen zou ik sowieso doen, heb je meteen een Free-ID
Maar mischien is dit wel de 1e en de laate keer dat ik naar de FRS gaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
het heeft iig niets te maken met het apparaat zelfdus pre-orderen zou ik sowieso doen, heb je meteen een Free-ID
3=2 actiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aaah, het gaat dus om de games. Hmm, we kunnen gratis games winnen??
Tsja, zolang je niet 3 PSP games moet halen. Maar gewoon alles uit de actie 3=2.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3=2 actieWas er vorig jaar ook rond deze tijd. Ik weet iig al welke games ik dan gan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |