Dat is mooi om te weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef daReaper het volgende:
En ik ga Slavische Talen & Culturen studeren in Groningen in September
Die kans zit er dik in, evenals dat andersom zo isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat is mooi om te weten.Aan jou heb ik dus nog wel wat in de toekomst.
Ruslandkunde was eigenlijk niet mijn gebied van expertise, maar heb er toch voor gekozen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:23 schreef daReaper het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, evenals dat andersom zo is
Ik heb eigenlijk een grotere interesse in Baltische Talen & Culturen, maar zo een studie bestaan in NL helaas niet
Da's waar, maar dat geldt voor de Baltische landjes toch minder, denk ik... Maar wellicht vertrek ik na mijn Propedeuse toch naar het buitenland om iets te studeren wat nóg meer bij mijn interesse aansluitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ruslandkunde was eigenlijk niet mijn gebied van expertise, maar heb er toch voor gekozen.Uiteindelijk krijg je met al die andere Slavische gebieden ook wel het een en ander te maken.
Ik had inderdaad dingen gehoord over Duitsland. Tijdens het komende jaar zal ik daar zeker gaan kijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor Baltische talen&culturen moet je in Berlijn zijn. Ze wilden daar zelfs ooit een gezamenlijke vakgroep erover oprichten, helaas kwam een bezuinigingsronde ertussen.
Hey, volgens mij zitten wij allebei dan in het 2e jaar tegelijkertijd in Sint-Petersburg aan de SPbU!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef daReaper het volgende:
En ik ga Slavische Talen & Culturen studeren in Groningen in September
Georgi Konstantinovich Zhukov, stel je even voor!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:06 schreef Zhukov het volgende:
* Zhukov wil ook graag meedoen op het Russisch forum![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:40 schreef -Wolf- het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik ben zooo blij! Morgen komt mijn vriendin en ik heb alvast een cadeautje voor haar op m'n bed klaarliggen.
[afbeelding]
Lief he? [afbeelding]
Precies, ik kom uit Spijkenisse, spreek geen woord Russisch, maar wil het leren. Ik heb mezelf Russisch leren lezen en dat gaat wel aardigquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Georgi Konstantinovich Zhukov, stel je even voor!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:55 schreef Zhukov het volgende:
Wat mij betreft pure interesse al zou het mooi zijn als het later ook nog eens nuttig mag blijken te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |