Wat doe je wijs joh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Hallo jongens,
Ik ben weer terug na 6 weken afwezigheid
Ik heb echt een hele toffe vakantie gehad, ongeveer 9 uur per dag op het strand, veel mensen gekend en uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat franse meisjes beter zoenen/neuken dan nederlandse
Enfin, wat heb ik allemaal hier gemist?
wat moet je damequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Hallo jongens,
o, jippiequote:Ik ben weer terug na 6 weken afwezigheid
nou enquote:Ik heb echt een hele toffe vakantie gehad,
heb je ook nog wat gedaan?quote:ongeveer 9 uur per dag op het strand,
en nu vinden ze jou een klootzak?quote:veel mensen gekend
zolang ze niet praten vind ik het wel bestquote:en uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat franse meisjes beter zoenen/neuken dan nederlandse
bier en kutweer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Wat ben jij chagrijnig?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
nou en
wij hebben 3 weken wolken gehad , voor de rest alleen maar regenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef HomerJ het volgende:
Bier heb ik niet gemist
Kutweer wel, we hebben 3 dagen wolken gehad, voor de rest alleen maar zon
Ik heb je gemist!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wij hebben 3 weken wolken gehad , voor de rest alleen maar regen
je hebt met gemist? wtf?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!
Speel je nog steeds WoW? OF ben je al verslaafd aan andere spellen? Rayman nog afgezeikt? BMH nog vermoord(of hij jou) ?
even serieus, je wordt overdreven aanhankelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!
Speel je nog steeds WoW? OF ben je al verslaafd aan andere spellen? Rayman nog afgezeikt? BMH nog vermoord(of hij jou) ?
niet bepaaldquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Thomper het volgende:
Volgens mij is Gamedemon verder druk bevriend met zijn eigen GaymanNL (:')) en BMH.
ik wens ruzbeh bepaalde banbare dingen toequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef mordradead het volgende:
nee, alleen met ruzbeh maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het nog pril is
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wens ruzbeh bepaalde banbare dingen toe
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef capibar het volgende:
[..]
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DOODVERWENSING!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*rel*
Je was er vorige week toch al weerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Hallo jongens,
Ik ben weer terug na 6 weken afwezigheid
Ik heb echt een hele toffe vakantie gehad, ongeveer 9 uur per dag op het strand, veel mensen gekend en uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat franse meisjes beter zoenen/neuken dan nederlandse
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef mordradead het volgende:
je begint hier inderdaad steeds meer te posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |