Beetje onzinnig lijstje he, waarom staat bomberman bijv bovenaan? En als jij die Zelda en Mario gokt, dan gok ik a.d.v. de rest van de lijst dat je ernaast zit. Allemaal wel goede franchises, maar echt niet de bestequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:02 schreef BMH het volgende:
Gamepro's top 10 franchises:
10 bomberman
9 castlevania
8 streetfighter
7 metal gear solid
6 doom
5 resident evil
4 metroid
3 final fantasy
2 Zelda (gok ik)
1 Mario (gok ik)
Gok je die laatste 2 of gokt Gamepro datquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:02 schreef BMH het volgende:
Gamepro's top 10 franchises:
10 bomberman
9 castlevania
8 streetfighter
7 metal gear solid
6 doom
5 resident evil
4 metroid
3 final fantasy
2 Zelda (gok ik)
1 Mario (gok ik)
Hij is van 10 naar 1 he, niet andersomquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:24 schreef Young_David het volgende:
[..]
Beetje onzinnig lijstje he, waarom staat bomberman bijv bovenaan? En als jij die Zelda en Mario gokt, dan gok ik a.d.v. de rest van de lijst dat je ernaast zit. Allemaal wel goede franchises, maar echt niet de beste
Vind het wel logisch dat die er niet in staan, zeker Fifa. Dan zou nog eerder Madden of zo erin moeten. Megaman is nooit echt mainstream of een super sterke franchise geweest *ook niet zwak, maar geen top 10 materiaal) en Sonic is de afgelopen paar jaar compleet van zijn voetstuk afgedonderd door alle baggergames.quote:
Megaman geen sterke franchise en nooit mainstream geweest? Er zijn zeker meer dan 60 megaman spellen uitgekomen. In het westen is de franchise de laatste 10 jaar minder aanwezig geweest, maar in het 2D tijdperk was Megaman een supergoede franchise. In Japan is Megaman (Rockman) nog steeds erg populair.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:38 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Vind het wel logisch dat die er niet in staan, zeker Fifa. Dan zou nog eerder Madden of zo erin moeten. Megaman is nooit echt mainstream of een super sterke franchise geweest *ook niet zwak, maar geen top 10 materiaal) en Sonic is de afgelopen paar jaar compleet van zijn voetstuk afgedonderd door alle baggergames.
Ik vind het wel een okay lijstje, zie niet veel ontbreken (heel misschien een Tekken of een Halo)
5) Donkey Kong Jungle Beatquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef inkie1010 het volgende:
Wat is jullie top gamecube spellen?
Bij mij is dat:
1. Animal Crossing
2. Skies of Arcadia
3. Pikmin
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:03 schreef Lexie het volgende:
Wat zijn er toch veel toffe games uitgekomen op de Cube.
Ik zal eens een top 25 maken als ik klaar ben met de Cube (lees, juni 2006quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er 25 topgames voor de Cube uitgekomen zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal eens een top 25 maken als ik klaar ben met de Cube (lees, juni 2006)
Ik heb er op dit moment 31 waarvan ik er nog 4 moet spelen en er pas 1 tegenvalt (1080). Bovendien komen er nog minstens 5 interessante games aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er 25 topgames voor de Cube uitgekomen zijn
Welke 5 games dan? (serieuze vraag, geen sarcastische hoor)quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment 31 waarvan ik er nog 4 moet spelen en er pas 1 tegenvalt (1080). Bovendien komen er nog minstens 5 interessante games aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |