Heb het in Zelda niet echt ervaren moet ik zeggen !quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
Backtracken is niet altijd leuk in Zelda
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb Metroid Prime verkocht omdat ik het backtracken niet trok
Dat heet geen backtracken, dat heet kansloos en nutteloos lang in dat stomme bootje rondvarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
Backtracken is niet altijd leuk in Zelda
DAAR ben ik het mee eens..... de hele tijd dat lange varen inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat heet geen backtracken, dat heet kansloos en nutteloos lang in dat stomme bootje rondvaren
Eerlijk gezegd is dat het stuk wat snel bij mij de gameplay vernaggelde, elke keer bleef ik het maar uit stellen om de game uit te spelen, omdat ik het vertikte om telkens weer een uur met zo'n bootje rond te varen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DAAR ben ik het mee eens..... de hele tijd dat lange varen inderdaadVerschrikkelijk. Sommige unieke verzamel elementen (die je normaal in dungeons vind en een eindbaas voor moet verslaan) kon je ook gewoon opvissen. Erg lame
Hoe kun je nou vastzitten als je de game al twee keer hebt uitgespeeld? Alzheimer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb Zelda: TWW nou 2 keer uitgespeeld. De eerste keer in 2 weken (ik had niks te doen) en de 2e keer met een heleboel uitstellen. Nu zou ik het echt niet meer trekken, ik zit al weer vast..
whahahahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging regelmatig varen en dan tussendoor gewoon sommen maken![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vastzitten als je de game al twee keer hebt uitgespeeld? Alzheimer?
Vaak uitstellen. Het stuk waar ik nu zit is dat je een soort van ijs wereld hebt en een vuur wereld om bepaalde items te krijgen. Alleen weet ik niet meer hoe.. En ik vertik het om een guide te gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vastzitten als je de game al twee keer hebt uitgespeeld? Alzheimer?
Wat heeft dat met de GameCube te maken he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
Wat heeft dat met de gamecube te maken he?
Nou?
Ik was teveel aan paper mario aan het denkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:47 schreef Lexie het volgende:
[..]
In OoT zat nagenoeg geen backtrack troep.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik was teveel aan paper mario aan het denken
Als ik dat spelletje had moeten reviewen had het een vijf gekregen door het constante,saaie, nutteloze op en neer geren.
Waardeloos!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Paper Mario vond ik dus fantastisch.... een van de betere Mario games en RPG's op Cube
Geist schijnt niet fantastisch te zijn... gemiddelde score van 68%quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:01 schreef neggix het volgende:
Heeft iemand al iets over Gheist gehoord? Lijkt me een best spel
Ohh ja, ben ook begonnen met Zelda, eerste keer dat ik zelda in 3D speel, tis wennen maar denk wel oke. Alleen vind ik de camera standen weer zuigen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |